יוביסופט מאשרת, Skull and Bones יכלול סיפור לשחקן היחיד

skull and bones

מ-Skull and Bones ראינו רק את קצה הקרחון, שזה מדאיג בהתחשב בכך שהוא כולו ספינות.

יוביסופט אמרה בהכרזה על המשחק ב-E3, שהוא יתמוך הן בשחקן יחיד והן בשת"פ – "פשטו על אדמות הציד לבד או הצטוותו עם שחקנים אחרים לציד טרף גדול יותר," ליתר דיוק – אבל הפוקוס, בבירור, היה מצב המרובה משתתפים. לאלו מכם שלא אוהבים להתחלק בשלל או להתרשל מול פריגטות ערמומיות, יהיה ל-Skull and Bones מצב סיפור לשחקן היחיד.

"המשחק יציע קמפיין עלילתי שיהיה חלק מהמשחק ולא יהיה משהו חוץ מחוויית המרובה משתתפים. בקמפיין זה, שחקנים ייתקלו בדמויות מוכרות ופיראטים יריבים ידועים. עוד פרטים ישותפו במועד מאוחר יותר," אמר נציג.

באשר להצגה ב-E3, "הראינו רק Loot Hunt, אחד ממצבי השחקן-נגד-שחקן ב-Disputed Waters," המשיך הנציג. "אנחנו רוצים לומר שזה רק קצה הקרחון ממה שיש לנו להראות מ-Skull & Bones."

Skull and Bones יכול להיות מאוד כיפי; ל-Assassin's Creed 4: Black Flag קראתי משחק פיראטים נפלא, אם כי אין לו כל קשר לאמנת המתנקש פרט לפיסת עלילה בלתי מעניינת. לקחת את המשחקיות שלו, להתמקד בה ולפתח סביבה משחק אחר היה נדרש, אחרי הכל, חסרים לנו משחקים כאלה. אחרי מסיבת העיתונאים של יוביסופט בדלתיים סגורות התפתח דיון כאן בגיימפרו אם גורל S&B כשל For Honor בתור משחק מולטיפלייר שיאבד עניין מהר או שמא יהיה יותר מזה, ואני שמח שיהיה סיפור.

Skull & Bones תפליג בסתיו 2018.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות