“DNA Bomb”: הניוק חוזר לקול אוף דיוטי?

call-of-duty-advanced-warfare DNA BOMB

COD: AW Nuke? התגלה קילסטריק בשם “DNA Bomb”במולטי של Call of Duty: Advanced Warfare ותצטרכו להרוג 30 פעמים רצוף כדי לזכות בו. לקינוח, חשיפת הנשק שמדפיס לכם תחמושת!

שחקני קול אוף דיוטי עם ותק של 5 שנים לפחות, לבטח זוכרים את הקילסטריק המאתגר העונה לשם Tactical Nuke. את הניוק יכלתם לקבל (ועדיין חלקכם יכולים..) אם הצלחתם להרוג 25 אויבים ברצף, ומבלי להיהרג, אך השוס של אותו הרגע הוא הניצחון המוחץ, כי ניוק השמיד את כל החיילים (כולל אלה בקבוצה של הניוקר) וסיים את הסיבוב בניצחון מספק.

מאז MW2, הניוק נשאר שם ולא ראה אור בכותרים הבאים, ועכשיו, שבוע לקראת ההשקה של קול אוף דיוטי הבא, יש משהו שנקרא “DNA Bomb”.

היוטיובר הפופולארי TmarTn, שיתף בסרטוןן חדש את המידע הראשוני על הקילסטריק, שנקרא לו בעברית- "פצצת די.אנ.איי", והפעם שחקנים יצטרכו להרוג 30 פעמים בלי להיהרג בכדי לזכות בפצצה ואם הבנתי נכון, רק הריגות שהתבצעו בנשק האישי נלקחות בחשבון, כלומר 30 Gunstreak (מה עם סכין/הריגות מהאוויר?).

בשונה מאפקט הניוק, הפצצת ה DNA אינה מסיימת את המשחק ורק הורגת את כל האויבים בקבוצה היריבה. לאחר החזרה לסיבוב, זה משאיר ערפל ירוק שמתפשט בכל שדה הקרב אבל בסופו של דבר מתפוגג. עם זאת, השפעותיו אינן ידועות (עשן כימי?).

[divider]

הכירו את הנשק שמדפיס תחמושת

אתמול נחשפה הרשימה המלאה של הנשקים שהולכים לככב במולטי, ואחד מהם הוא ה IMR 3D Printer. מדובר בנשק מתקדם ומתוחכם שלמעשה מחקה את האלמנט של Scavenger (אחד הפרקים המוכרים), אבל במקום לחפש גופות בכדי לאסוף תחמושת, הוא מדפיס כדורים בכוחות עצמו. צפו בנשק המדפיס בפעולה:

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר רשמית ב 4.11 אך לאלה שעשו כבר הזמנה מוקדמת, אתם נכללים בתכנית Day Zero, בה תוכלו לשחק יום שלם לפני ההשקה ולזכות אפילו בדאבל XP.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות