מה בין מדפסות תלת מימד ל CoD: Advanced Warfare?

Call-of-Duty-Advanced-Warfare-נשקים

תחמושת דיגיטלית: המגזין גיימאינפורמר חושף תמונות ראשונות של כמה מנשקי העתיד שיככבו בכותר קול רוף דיוטי הבא, יש גם פלזמה ומדפסת תלת מימד שתדפיס לכם תחמושת

קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת', העידן החדש של הסדרה, שהוכרז רשמית בתחילת החודש, ייקח אותנו לתקופה עתידנית שתתרחש בעוד 40 שנה. המשחק יתמקד בצבאות הפרטיים שפיתחו עם הזמן טכנולוגיה וטקטיקות מלחמה מתקדמות, ויהיה אולי הכותר הראשון בסדרה שממש לוקח אותנו קדימה מבחינה טכנולוגית, שהרי מדובר בשנת 2054.

העתיד יביא איתו את חליפת ה Exo שראינו בטריילר החשיפה, אופנועים מרחפים, נשקים מתקדמים ואפילו רובי פלזמה שאתם בטח מכירים ממשחקי יריות sci-fi, כאלה או אחרים. אבל ההיי-לייט של סלאדג'האמר יהיה מדפסת 3D שתדפיס לכם תחמושת לנשקים.

מדפסת 3D לתחמושת ונשק פלזמה

לא מדובר במשחק הראשון שלוקח את הסדרה קדימה בזמן. בלאק אופס היה כזה, והוסיף כלי נשק עתידניים אך ידע לשמור על קו מתון, לעומת זאת,  הנשקים במשחק החדש צפויים לקחת את הקידמה רחוק יותר.

שחקנים יטענו מיכל של חומר נוזלי שיכיל מחשב פנימי המסוגל להדפיס תחמושת במקום. שחקנים יכולים לראות בהתהוות את מספר הכדורים שנוצרו, כלומר, את התחמושת הדיגיטלית שיצרתם/הדפסתם.

נשק הפלזמה במשחק קיבל השראה מהנשק האב טיפוס שפותח על-ידי D.A.R.P.A. (שזה ראשי תיבות של Defense Advanced Research Projects Agency) ויככב במשחק, צוינה ההתקפה על גשר הזהב. ויש כמובן את חליפת השריון, שנקראת Exo ושמהווה את עמוד השדרה המכני של המסע של הלוחמה המתקדמת בשנת 2054. למרות שזה נראה כמו חליפה מגושמת הדורשת סוללות ולבטח כבדה לתפעול, בדומה לטיטאנים בטייטנפול,  הכוח והזריזות בשימוש בחליפות אלה, יאפשר לשחקנים לקפוץ גבוה יותר, לרוץ מהר יותר, להרים חפצים כבדים, ועוד.

תחבורה מתקדמת

את אופני הריחוף גם ראינו בטריילר ההוא, והוא אחד מכלי הרכב העתידניים ביותר של הלוחמה המתקדמת. השמשה הקדמית מורכבת מזכוכית חכמה, והשריון זוויתי, כזה שנועד להסיט את אש אויב שמעופכם ברחבי דטרויד.

לסיום, כלי טיס. מטוסים בלוחמה מתקדמת מתוכננים לעמוד טוב יותר בפני חומרי נפץ וקליעים. סלאדג'האמר צופה כי מטוסים בעתיד ימריאו אנכית (כמו חלליות), מה שמבטל את הצורך במסלולים.

המשחק צפוי לקבל חשיפה גדולה בתערוכת E3 2014, ועם כל השינויים והקידמה הטכנולוגית הזאת, האולפן עדיין מקווה לשמור על הקו המחוספס והבסיס הריאליסטי שהמעריצים מבקשים בסדרה. אני מקווה שיהיה שלום בעולם בקרוב…

 

מקור: gameinformer

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות