חציתי את כל GTA V ברכיבה על אופניים, כמה זמן זה לקח?

מפת GTA V היא מפה עצומה ללא כל ספק, ועל מכונית לוקח לא מעט זמן לנסוע מקצה אחד שלה לקצה האחר. נעבור לנושא אחר לגמריי, האופניים האהובות מ-GTA San Andreas חזרו אלינו ב-GTA V, ולאחר שסיימתי את המשחק וכבר 80 אחוז ממנו, החלטתי לעשות משהו שונה. לרכוב על אופניים מקצה אחד של המפה לקצה השני. *התמונות צולמו דרך שירות ה-Snapmatic במשחק.

סימון הדרך: אדום – מכונית ואופניים, שחור – מטוס.
GTAV_Small_map
                                                                                       לתמונה גדולה יותר

לשם השוואה, החלטתי להתחיל עם מטוס ולראות כמה זמן ייקח (המסלול מסומן בשחור במפה המצורפת למעלה). קניתי האנגר פרטי בלוס סאנטוס, הזמנתי את המטוס Buckingham Luxor שהוא אחד המטוסים הטובים במשחק דרך האינטרנט בפלאפון (עם פרנקלין, למרות שטרוור הטייס הטוב ביותר, זה לא היה ממש משנה למשימה הזאת ספציפית) וחיכיתי שההזמנה תגיע. לאחר מספר סיבובים בלוס סאנטוס סוף סוף ההזמנה הגיע להאנגר הפרטי ונסעתי לשם. המראתי וטסתי ישר לנקודת הסיום, זה לקח לי כ-2 דקות ו-45 שניות, ובסיום הטיסה צנחתי לאוקיינוס השקט שהמטוס מתפוצץ ברקע.

Los Santos International Airport

כלי הרכב הבא הוא מכונית ספורט שגם אותה קניתי דרך האינטרנט היא המכונית המהירה ביותר שכסף יכול לקנות (עלתה בסביבות ה-800 אלף דולר), והיא הכי קלה לתמרון, המכונית היא Overflod Entity XF, לקחתי את מייקל (שוב, למרות שפרנקלין הוא הנהג הטוב ביותר, הוא בחלק השני של המפה בלי כלי רכב, ככה שזה היה קצת בעייתי) ונסעתי למוסך כדי לאסוף אותה. נזהרתי להגיע בשלום לנקודת ההתחלה שלי והצלחתי להגיע ללא שריטה. מנקודת ההתחלה לנקודת הסיום, הייתי צריך לנסוע כ-4 דקות, המכונית הגיעה לנקודת הסיום דיי שבורה, אבל היא לפחות הגיעה.
בהתחלה:
Las Lagunas Blvd
בסוף:
Paleto Bay

עכשיו, מה שבשבילו כולכם פה – האופניים. למשימה לקחתי את פרנקלין, והזמנתי את אופני המירוצים – Whippet Race Bike הם עלו כ-2500 דולר, נסעתי למוסך עם מכונית הספורט של פרנקלין ועזבתי אותה בלי רצון כדי להיכנס למוסך ולקחת את האופניים. לקראת המשימה הזאת הייתי צריך לעשות רשימה כדי לא לשכוח כלום.
כתב משועמם – יש
זמן פנוי – יש
אופניים – יש
בקבוק מים – טוב.. אין, אבל יש את הקפה של הערב, אני מאמין שזה יספיק.

Davis

נסעתי לנקודת ההתחלה שלי, הפעלתי את הטיימר והתחלתי לדווש – בהתחלה הופתעתי ממהירות האופניים, עברתי הרבה מהמכונית בעיר בלי להתאמץ בכלל, וכבר הבנתי שזה ייקח הרבה פחות זמן ממה שדמיינתי. כשיצאתי מהעיר הכל נהיה שונה, בכבישים המהירים עשרות אם לא מאות מכוניות עברו על פניי וזה הביא הרגשת תסכול וחזרתי למחשבה שזה ייקח לי המון המון זמן. דרך אגב, שנוסעים במהירות הזו, סוף סוף שמים לב לדרך, ולפרטים הקטנים שלא שמים לב אליהם קודם, שלטים זו דוגמה אחת לפרטים האלו. בקיצור, לאחר 16 דקות של לחיצה ללא הפסקה על כפתור ה-X בקונטרולר ה-Playstation 3 שלי הגעתי לנקודת הסיום, עם אגודל כואבת מלחיצות אך מסופק. לא האמנתי שעברתי את כל המפה ברכיבה על אופניים ב-16 דקות בלי רמאויות או דברים בסגנון, והופתעתי מאוד.
תמונה מסוף המסע.
Pacific Ocean

[divider]
GTA V יצא ב-17.9 והפך למוצר הבידורי המרוויח ביותר בהיסטוריה לאחר שהכניס כמילארד דולר ב-3 ימים. ה-Online של המשחק ישוחרר בראשון לאוקטובר, וביקורת שלנו תצא כמה ימים לאחר מכן.

[divider]
נסיים עם פרנקלין מצלם את עצמו, האופניים ברקע.

Pacific Ocean
[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
14 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך אני קונה דברים?
אני נכנס לאתר אני נכנס לטרקטורון ומנסה לקנות ואז זה רושם לי משהו שאני צריך להיות במקום של מכוניות ואני במוסך בבית מה לעשות? תענו בבקשה

מטורף! כתבה מעולה! בכללי אהבתי את האתר,קורא כל כתבה שלו (אמנם לא מגיב הרבה) 🙂

אני מזנין דרך הפלאפון?
תודה 🙂

שאתה נכנס לאינטרנט יש את קטגוריית Travel and Transport או משהו כזה, שם יש מלא אתרים 🙂

חזק!

אני ינסה משהו שאתה לא ניסתה!!!
אני יעשה את כל המפה בהליכה!!!
האאא מה אומרים??

תעדכן בתוצאות 🙂 ובהצלחה חח

חחח יא מטורף לא האמנתי שראיתי את הכותרת XD

חחחח לפעמים טירוף מגיע עם סקרנות 😉

אם סיימת את המשחק, רוצה להשאיל לי את הקונסולה עם המשחק עד שייצא למחשב? 😉

אולי 😉 חח

ign עשו בהליכה חחחח

הורדתי את gta v ויש לי את הקונסולה

לאחר שכתבתי ראיתי את ההתחלה, אין מצב שאני אראה אותם הולכים 75 דקות חח, משוגעים.