פוטו ריאליזם: Epic Games משיקה את Unreal Engine 5 לקונסולות ול-PC

Unreal Engine 5 הושק במלואו לצד תמונות הדגמה פוטוריאליסטיות מדהימות, הדגמה שניתן לשחק בה, ופירוט של התכונות החדשות והמשופרות של המנוע

לפני 9 שנים הכריז מנכ"ל אפיק כי: "תוך 10 שנים לא תוכלו להבדיל בין גרפיקה של משחקים למציאות", הוא כנראה יודע על מה הוא מדבר. חברת אפיק הכריזה על החדשות הגדולות במהלך האירוע State of Unreal, שם המייסד והמנכ"ל טים סוויני הסביר את תכונות המפתח של המנוע החדש.

Unreal Engine 5 הוא המהדורה האחרונה של מנוע פיתוח משחקי וידאו שמציג כלי חדש "תאורה גלובלית דינמית מלאה", בתוספת מערכת גיאומטריה המאפשרת ליוצרים לבנות משחקים עם "כמויות אדירות של פרטים גיאומטריים".

המנוע החדש מציג אלמנטים חזותיים עם ביצועים גבוהים ועיבוד מהיר בזמן אמת. Unreal Engine 5 ישתמש גם במערכת World Partition חדשה, שלדברי Epic "משנה את אופן הניהול והזרימה של שלבים (במשחק)", על ידי חלוקת עולם המשחק לרשת והזרמת רק התאים הדרושים שלו.

מערכת תאורה מתקדמת ואיכות של סרט קולנוע

הטכנולוגיות הגדולות והחדשות ביותר במנוע הן Lumen, מערכת תאורה, ו- Nanite, מערכת הגיאומטריה. לומן יכול לספק "סצנות אמינות שבהן תאורה עקיפה מסתגלת תוך כדי תנועה לשינויים בתאורה ישירה או בגיאומטריה." Nanite יכולה להביא "אמנות מקור באיכות של סרט קולנוע" והיא כוללת מיליוני מצולעים לעולמות המשחק "הכל תוך שמירה על קצב פריימים בזמן אמת, וללא שום אובדן נאמנות ניכר".

Epic הכריזה על Unreal Engine 5 בשנת 2020 והחלה להציע את הטכנולוגיה שלה בצורת תצוגה מקדימה בתחילת 2021. Unreal Engine 5 זמין למשחקים הן בקונסולות מהדור הנוכחי והן בקונסולות הדור הקודם, כמו גם ב-Android, iOS, Mac ו-Windows PC.

לדברי סוויני, ה-Unreal Engine 5 פותח מתוך מחשבה על תאימות קדימה, כלומר מפתחים יוכלו לבנות את המשחקים שלהם ב-Unreal 4 ולהעביר אותם למנוע החדש ביותר מאוחר יותר.

שתי הדגמות להורדה

Lyra Starter Game הוא פרויקט משחק לדוגמה שנבנה לצד פיתוח UE5 כדי לשמש נקודת התחלה מצוינת ליצירת משחקים חדשים, כמו גם משאב למידה מעשי. אפיק תמשיך לשדרג את הפרויקט הזה עם מהדורות עתידיות כדי להדגים את השיטות המומלצות העדכניות ביותר. תוכלו להוריד אותו כאן.

The City Sample – דמו משחק להורדה

The City Sample הוא פרויקט להורדה בחינם החושף כיצד נבנתה סצנת העיר מתוך The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience. הפרויקט – שמורכב מעיר שלמה עם מבנים, כלי רכב והמוני דמויות MetaHuman – מדגים כיצד השתמשנו במערכות חדשות ומשופרות ב-Unreal Engine 5 כדי ליצור את החוויה. בנוסף לדוגמא המלאה, התוכן זמין בחבילות נפרדות, כך שניתן להוריד רק את הרכבים, למשל. להורדה לחצו כאן.

The City Sample – פרויקט דוגמא להורדה

לחצו כאן להורדת המנוע הגרפי UE5.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות