מנכ"ל Epic: "תוך 10 שנים לא תוכלו להבדיל בין גרפיקה של משחקים למציאות"

פוטו-ריאליסטי

פוטו-ריאליזם תוך עשור: מנכ"ל חברת Epic טוען כי במהלך 10 השנים הקרובות הגבול בין מציאות לבין הגרפיקה במשחקים הולך להיטשטש. רק שצריך לעבור כמה מכשולים טכנולוגיים בדרך.

טים סוויני, מייסד והמנכ"ל חברת Epic, מפתחת סדרות משחקי היריות Unreal ו- Gears of War, ושגם אחראית על המנוע הפופולרי בעולם (אנריל),  מאמין כי גרפיקת המשחקים תהיה כל-כך מציאותית תוך 10 שנים מהיום, כך שלא נוכל לעמוד על ההבדלים בין השתיים. אבל, צריך קודם להתגבר על מכשולים טכנולוגיים.

בראיונות שקיים בוועידת המפתחים השנתית Develop, בה הוענק לו תואר של כבוד "Develop Legend award", סוויני טוען כי יש עדיין תחומים הדורשים מחקר מתמשך לפני שהגרפיקה אפילו תתתקרב למציאות ולרמה פוטו-ריאליסטית:

זה פשוט מעביר את האתגר של גרפיקה לבעיות שאנחנו לא יודעים איך לפתור, כמו לדמות אינטליגנציה אנושית, אנימציה, דיבור, שפתיים וסינכרון. יש עדיין הרבה תחומים שדורשים מחקר מתמשך, כנראה למשך שארית חיינו לפני שנתקרב למציאות. […] זה מרגיש כאילו אנחנו עוברים את 25 השנים האחרונות של היסטוריית המשחקים בקצב של ארבע שנים בכל שנה.

המנוע החדש של החברה, הוצג בכנס מפתחי המשחקים GDC שהתקיים בסן פרנסיסקו, לפני 4 חודשים. החברה שחררה סרטון מרשים בשם 'Infiltrator' שמדגים את היכולות הגרפיות של המנוע החדש שלה, Unreal Engine 4. הדמו רץ על מחשב "ממוצע" עם כרטיס Nvidia GTX 680.

ב-2009, התראיין סוויני לאתר gamasutra ושם טען את אותה הטענה בדיוק, שיקח למחשבים משהו כמו 10-15 שנה להגיע לרמת פוטו-ריאליזם בזמן אמת.

מקור: gamesindustry

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות