"Metro Exodus Enhanced Edition" הוכרז ויגיע באביב, שדרוג לקונסולות החדשות יגיע בהמשך

Deep Silver ו- 1A Gamess מכריזות על המהדורה המשופרת של Metro Exodus שיגיע באביב הקרוב וחושפות פרטים נוספים עבור גרסת שדרוג לפלייסטיישן 5 ו- Xbox Series X | S


בנובמבר האחרון חשפה Deep Silver את מפת הדרכים עבור סדרת מטרו ואישרה כי Metro Exodus יגיע לפלייסטיישן 5 (PS5) ול- Xbox Series X | S בשנת 2021 כשדרוג חינם שינצל עד תום את כוחן של הקונסולות החדשות הללו.

היום אנחנו מוכנים לשתף פרטים נוספים על העבודה ולאשר פרויקט מרגש נוסף שיוצא השנה – Metro Exodus PC Enhanced Edition!

חוויית Ray Tracing מלאה

Metro Exodus שוחרר לפני כמעט שנתיים, וזה היה אחד המשחקים הראשונים שהציגו Ray Tracing (מעקב אחר קרניים) הודות לסדרת כרטיסי המסך החדשה דאז של NVIDIA (סדרת RTX 2000). מאז הפך המשחק לאחד מהבנצ'מרקים החשובים בשוק, ולא תמצאו היום ביקורת על כרטיס מסך או מעבד, שלא מכיל השוואות המבוססות על מטרו אקסודוס.

מאחר והקונסולות Xbox Series X | S ו- PlayStation 5 מציעות תמיכה במעקב אחר קרניים, Deep Silver קיבלה את ההחלטה לשפץ באופן קיצוני את מנוע 4A הקנייני ולממש את שאיפותיה לחוויית Ray Tracing במלואה בקונסולות הדור הבא וב-PC.

שילבנו תאורה חדשה ל-Ray Tracing חדש שמביא מספר אופטימיזציות, שדרוגים ותכונות חדשות ל- Ray Traced Global Illumination ו- Emissive Light שהיינו חלוצים בהן עם המהדורה המקורית של Metro Exodus. כמו כן, יישום משודרג של טכנולוגיית השחזור הטמפורלית החזקה שלנו להגברת הרזולוציה, הפרט החזותי והביצועים. 

גרסאות הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס X

Metro Exodus יפעל ב -4K / 60FPS עם תאורת ריי טרייסינג מלאה בפלייסטיישן 5 וב- Xbox Series X, כולל משחק הבסיס והרחבות ה- DLC. קונסולות הדור הבא ייהנו מזמני טעינה מופחתים באופן דרמטי בזכות השימוש באופטימיזציה של אחסון SSD, מתהדרים בחבילות מרקם של 4K, ובמגוון של תכונות ספציפיות לפלטפורמה, כולל שיפורי השהיה של שמע ובקר ב- Xbox ותמיכה בתכונות ההפטיות בבקר ה- Dual Sense של פלייסטיישן 5.  
החברה עובדת גם גם על שיפורים נוספים, כולל היכולת לשנות FOV לראשונה במשחק מטרו. גרסאות קונסולת הדור הבא אלה ישוחררו מאוחר יותר השנה ויהיו זמינות כשדרוג בחינם לכל מי שברשותו עותק של המשחק (באמצעות Smart Delivery של אקסבוקס).

גרסת ה-PC תציע תמיכה ב- DLSS 2.0

לטענת Deep Silver, שדרוג זה כל כך נרחב, שהוא ידרוש כרטיס מסך ייעודי שתומך ב- Ray Tracing כמפרט מינימלי, ולכן היא תשחרר גרסה זו כמוצר נפרד – זה לא 'תיקון' פשוט למשחק הבסיס – במקום זאת הוא יוצע כזכאות נוספת לכל בעלי עותק של גרסת המחשב של Metro Exodus.
Metro Exodus Enhanced Edition- השוואה בין כל הגרסאות
המהדורה המשופרת למחשב תציע תכונות מעקב אחר קרניים, כולל השתקפויות מתקדמות ותמיכה ב- DLSS 2.0 בחומרת NVIDIA, שמציעה פרטי תמונה חדים יותר ומסגרות מוגברות ורזולוציות תצוגה. מהדורת PC משופרת זו תהיה בחינם לכל בעלי Metro Exodus הקיימים בחנות המשחקים Epic, Steam ו- GoG.
"Metro Exodus Enhanced Edition" ישוחרר מאוחר יותר באביב למחשב האישי (PC), אין עדיין תאריך סופי. 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות