מצב האונליין של Watch Dogs: Legion נדחה לשנה הבאה

עכבישי האונליין יחכו: יוביסופט מעדכנת שמצב האונליין של המשחק Watch Dogs: Legion נדחה לתחילת שנה הבאה


במסגרת עדכון הפאץ' החדש למשחק, שנועד לתקן חלק מהבעיות מאז ההשקה של Watch Dogs: Legion, יוביסופט הודיעה כי השבוע, היא משחררת את עדכון 2.20 למחשבים אישיים, פלייסטיישן, Xbox ו- Stadia . העדכון יוסיף שמירה ידנית בגרסת המחשב, וכן יביא שיפורי יציבות נוספים עבור Xbox One, Xbox Series X | S ו- PlayStation 4. תוכלו למצוא את הרשימה המלאה של הערות התיקון כאן.

באותה הודעה עדכנה יוביסופט כי כחלק מהמחויבות שלה לתיקון בעיות במשחק היא החליטה לדחות את המצב המקוון של Watch Dogs: Legion לתחילת 2021.

זה יאפשר לנו להתמקד בתיקון בעיות עם שחקן יחיד, וזה ייתן לנו יותר זמן בדוק את החוויה המקוונת כדי להבטיח הפעלה חלקה של המצב.

כאמור במצב האחרון של המשחק שלנו, יש לנו יותר שיפור ותכונות איכות החיים בחודש הבא, כולל שיפורי יציבות נוספים ואופטימיזציות גרפיות נוספות למחשבים אישיים כדי להגיע למטרה שלנו לעמוד על 60FPS עקביות עבור כרטיסי מסך מתקדמים יותר.

להילחם בבוטים של עכבישים ביחד

למרות שאף אחד לא אוהב עיכובים ודחיות, נראה שבמקרה של Watch Dogs: Legion זה הצעד הנכון בהתחשב בכמות התוכן העצומה שמצב האונליין יביא למשחק. מצב האונליין הוא קואופ (co-op) שיתוף פעולה מקוון לארבעה שחקנים שיתווסף עם משימות ייחודיות משלו, אירועים דינמיים ואופציות טקטיות.

PvP מגיע גם עם Spider-Bot Arena המאפשר לעד שמונה שחקנים להילחם בבוטים של עכבישים. הישאר מעודכן לפרטים נוספים על תאריך יציאה חדש בחודשים הקרובים.

מקור:ubisoft.com


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות