סוני מבהירה כי הפלייסטיישן 5 לא תעקוב אחר הצ’אט הקולי שלכם

הפיצ'ר המפתיע שנחשף השבוע ל-PS5 בעדכון הקושחה האחרון לפלייסטיישן 4, הטריד לא מעט משתמשים על חדירה לפרטיות. סוני טוענת שהפיצ'ר נועד אך ורק לדיווח על משתמשים


לאחר שחרורה של גרסה v8.00 לקונסולת ה- PS4 ברביעי האחרון, השחקנים נחשפו להודעה בקונסולה בנוגע לתכונת הצ’אט ואפשרות ההקלטה שלה. מה שהלחיץ חלק מהמשתמשים הייתה הערה שבה נכתב, “אנא שימו לב כי צ’אטים קוליים במסיבות מסוימות עשויים להיות מוקלטים ונשלחים אלינו על ידי משתמשים אחרים. על ידי השתתפות בצ’אטים קוליים אתה מסכים להקלטת קולך. ” בהודעה צוין גם כי, “הקלטות אלה ישמשו רק למטרות בטיחות על ידי PlayStation.”

“לא התקשרנו כיאות בבירור לתכונה זו ולא הסברנו מדוע אנו מציגים אותה, ואנו מתנצלים על כך”, אמרה קתרין ג’נסן, סמנכ”לית Sony Interactive Entertainment לחוויה צרכנית עולמית, בפוסט בבלוג של פלייסטיישן ביום שישי אחר הצהריים.

חלק גדול מקהילת הפלייסטיישן הרים גבה, במיוחד כשמדובר בחששות מיידיות לפרטיות, מה שהוביל את סוני לפרסם פרטים נוספים ביום שישי. החברה עדכנה פוסט בבלוג הרשמי של הפלייסטיישן אודות הקושחה v8.00 והסבירה שתכונת ההקלטה תהיה זמינה אך ורק ב- PS5 כאשר הקונסולה תושק ב -12 בנובמבר. הפונקציה תאפשר למשתמשים להגיש את ההקלטות לסוני למטרות בירורים והבהרות.

PS5 Voice Chat

כל משתמשי פלייסטיישן יכולים להגיש דיווחים על שחקנים פוגעניים שהם נתקלים בהם ברשת, אך רק למשתמשי PS5 תהיה אפשרות להגיש דיווח באמצעות קובץ המכיל צ’אט קולי ביחד עם הדו"ח.  "אם שחקן PS5 צריך להגיש דוח על הטרדה, הוא יוכל לכלול הקלטת צ’אט קולי באורך של 40 שניות בדו”ח שלו – 20 שניות מהשיחה הראשית עם השחקן השני, ועוד 10 שניות נוספות לפני ואחרי בחירת השיחה, “אמרה ג’נסן. “רק חמש הדקות האחרונות של צ’אט קולי יהיו זמינות לשחקן לשימוש עבור פונקציית דיווח זו.”

הקלטה מופעלת כברירת מחדל ב- PS5 ולמשתמשים לא תהיה אפשרות להשבית אותה.

“לא תהיה אפשרות לבטל את הצטרפותו לפונקציה זו של הקלטת צ’אט קולי מכיוון שאנו רוצים שכל המשתמשים ירגישו בטוחים כאשר הם משחקים עם אחרים באופן מקוון, ולא רק עם אלה שבוחרים לאפשר זאת,” אמר ג’נסן. עם זאת, ג’נסן הדגיש כי “תכונה זו תהיה לֹא לפקח באופן פעיל או להקשיב לשיחות שלך – לעולם. ” במקום זאת, יכולת ההקלטה שמורה רק לצילום אודיו לליווי דיווחים על התעללות או הטרדה.

משתמשי PS5 יוכלו להגיש דוחות אלה ישירות מהקונסולה. הם ילכו לחטיבת חוויית הצרכן בפלייסטיישן, שם המנחים יבדקו את התלונה, יקשיבו להקלטה וינקטו בפעולה במידת הצורך.

ps5 announcements PlayStation 5

לקריאה נוספת:

למרות שהעדכון קרה בקונסולה הנוכחית, נראה כאילו התכונה לא תהיה זמינה ב- PS4. זה יכול להיות בגלל שבקר ה- PS5 DualSense כולל מיקרופון מובנה, בעוד ש- DualShock של PS4 לא. כך או כך, סוני אישרה בהצהרה נפרדת בטוויטר כי היא לא מקליטה צ'אטים קוליים, כך שזה נשמע כאילו זו תכונה שתוכננה במפורש לאפשר לשחקני PS5 לדווח על שחקנים אחרים.

מקור: polygon


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close