מתנה לחג: Borderlands: The Handsome Collection עכשיו בחינם לזמן מוגבל

Epic Games ממשיכה לחלק לכם מתנות שוות בחינם ואחרי ה"רעש" של GTA V היא מחלקת את האוסף Borderlands: The Handsome Collection

לפני שבועיים בדיוק היינו עדים לאחת הפעמים הבודדות בהן החנות של אפיק גיימס (יוצרת פורטנייט) קרסה לכמה שעות רצופות, אחרי שהיא הודיעה על חלוקה חינמית של אחד המשחקים המצליחים בהיסטוריה, GTA V. כעת, אנו צפויים לפחות רעש וצלצולים עם חלוקה חינמית של אוסף משחקי היריות מגוף ראשון- Borderlands: The Handsome Collection.

The Handsome Collection Borderlands

אוסף זה מכיל את שני המשחקים המעולים Borderlands 2 וגם Borderlands: The Pre-Sequel ואם זה לא מספיק, שני המשחקים מגיעים עם כל ההרחבות (DLC) ששוחררו עד היום, כך שמדובר במאות של שעות משחק. Borderlands 2 ששוחרר ב-2012, זכה לביקורות מדהימות והצליח להעלות את הרף של המשחק הראשון בסדרה. Borderlands: The Pre-Sequel שוחרר שנתיים אחר כך, ב-2014, ולמרות שהתקבל בידיים מעט צוננות, עדיין מדובר במשחק כיפי ומשעשע. האוסף יוצע להורדה בחינם ויהיה שלכם לנצח, אם תספיקו להוריד אותו עד ה-4 ביוני.

לחצו כאן להורדת בחינם של האוסף Borderlands: The Handsome Collection 

בשבוע שעבר שוחרר בחינם משחק האסטרטגיה Sid Meier's Civilization 6 ושבוע לפניו כאמור GTA V ונראה כי ההדלפה מתוך מצגת של תמונה עם 4 המשחקים החינמיים אכן היתה אמיתית, כך שבתחילת יוני, ואם נדייק יותר, ב-4/6 יהיה זה כותר הפעולה המיוחד ARK: Survival Evolved.

EPIC GAMES FREE GAMES 2020


 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות