GTA V עכשיו בחינם ל-PC, אבל Epic Games קרסה מהעומס {עדכון}

הזדרזו להוריד: GTA 5 זמין כעת בחינם דרך חנות המשחקים של חברת Epic Games. רק יש בעיה קטנה: החנות קרסה מהעומס אך צפויה לחזור במהירה

{עדכון: החנות חזרה לעבוד, השרתים עומדים לשירותכם ואתם יכולים להוריד בשקט את גרסת הפרימיום של GTA V (קיצור של The Grand Theft Auto V: Premium Edition)}

אין אחד שלא מכיר או שמע על המשחק GTA V, אחד המשחקים המצליחים ביותר בתולדות ההיסטוריה של הגיימינג, המשחק שהכניס למעלה מ- 6 מיליארד דולר מיום השקתו והפך למוצר הבידור המכניס ביותר אי פעם. למרות שלא מדובר במשחק חדש, רכיב המולטיפלייר שלו, GTA Online שהושק אחרי שחרור המשחק המקורי, עדיין חי ובועט בזכות תכנים חדשים ועדכונים שרוקסטאר ממשיכה ליצוק לתוכו. המשחק המקורי שוחרר ב-2013 לקונסולות וכעבור שנתיים מורטי עצבים, הוא שוחרר גם למחשב האישי.

GTA V Premium Edition

גרסת המחשב כוללת בתוכה, מלבד הסינגל והמולטי גם את האפשרות ליצור מודים שלכם למשחק, לשתף לכולם וכמובן להוריד מודים משוגעים שיצרה הקהילה.

GTA GUN

הערב הודיעה חברת אפיק כי היא מציעה את GTA V לגמרי בחינם בגרסת הפרימיום המעניקה לכם מיליון דולר לבזבוזים  במולטי של המשחק.

את המשחק תוכלו להוריד בחנות המשחקים של Epic Games, מהיום ועד ה-21 במאי, ואם הספקתם להוריד אותו אליכם למחשב, הוא יישאר שלכם לנצח. רק שבאפיק כנראה לא תכננו שכל העולם ינסה להוריד בחינם את אחד המשחקים המצליחים בהיסטוריה והאתר של החנות קרס, גם הקליינט של החנות למחשב לא מצליח להתחבר. נשאר רק לנסות להוריד מאוחר יותר, יש עוד שבוע להורדה החינמית אז אין מה לדאוג.

לחצו כאן להורדה בחינם של המשחק GTA V

official artwork the trio

שמועות אודות GTA 6 ממשיכות לצוץ ברשת מפעם לפעם אך עד כה אין שום אישור רשמי כזה או אחר מצד רוקסטאר. לאחרונה שוחרר GTA V בחינם גם לשחקני האקסבוקס, לכל מנויי Xbox Game Pass,  אך הוחלף במשחק מדהים אחר של רוקסטאר, Red Dead Redemption 2.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות