PS5: טריילר בכורה למשחק האימה הראשון לקונסולה- Quantum Error

משחק האימה הראשון שהוכרז לקונסולה הבאה של סוני, הפלייסטיישן 5, שצפויה לנחות לקראת סוף השנה הנוכחית, זוכה לטיזר בכורה מסקרן

אחד ממשחקי הפלייסטיישן 5 (PS5) הראשונים שהוכרזו לקונסולה הוא משחק האימה Quantum Error, משחק יריות מגוף ראשון (FPS), משחקה השני של חברת TeamKill. משחקה הראשון של החברה לא זכה אצלנו לחשיפה והוא שוחרר ל-PS4 ולמחשב בשנת 2018 ונקרא Kings of Lorn: The Fall of Ebris. בהתחשב בעובדה שגם משחקה הראשון הוא משחק יריות מגוף ראשון אפל במיוחד בקטגוריית אימה/הישרדות/פנטזיה שאפשר לסכם אותו כ-Dark Souls מגוף ראשון, יש למה לחכות. צפו בטיזר הראשון:

המשחק הראשון שהוכרז לפלייסטיישן 5 הוא משחקה של חברת Gearbox Software, זו שחתומה על סדרת משחקי Borderlands הפופולרית, שחשפה בדצמבר האחרון משחק פעולה חדש המשלב אלמנטים של משחקי תפקידים בשם Godfall. האולפן שאחראי לפיתוח המשחק הוא Counterplay Games שמשחקו הראשון היה duelyst, משחק אסטרטגיה מבוסס תורות (קלפים) ששוחרר ב-2016 וזכה לתשבוחות רבות, אך בחודש שעבר פשוט נסגר (הורדו השרתים).

אין עיכוב בהשקת הקונסולות

בצל הקורונה והתפשטותה בעולם, ומאמצן של חברות בתעשייה לתרום את חלקן לקהילת הגיימרים, בד בבד עם ביטולם של אירועים כדוגמת E3 2020, הודיעה סוני כי לא תהיה לכך השפעה על השקת הקונסולה הבאה שלה, ה-פלייסטיישן 5 (PS5) לצד זו מבית מייקרוסופט  Xbox Series X.

עדיין ממתינים לסוני שתחשוף את העיצוב של ה-PS5. עד אז, אילוסטרציה.

שתי הקונסולות צפויות להגיע לחנויות במועד החגים השנה ולאחרונה סיפקו לנו שתי החברות את כל המידע הטכני הדרוש כדי להסביר לנו איזו מפלצות משחקים הן הולכות להשיק לקראת סוף השנה הנוכחית. על פי דיווח עדכני, Xbox Series X תושק בחג ההודיה, ה-26 בנובמבר, סוני, סביר להניח שתשיק את הקונסולה בסמוך למועד זה.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close