פלייסטיישן 5: כל הפרטים על ה-PS5, הקונסולה הבאה של סוני

סוני חושפת פרטים ראשונים על ה-PS5, קונסולת דור הבא שתציג יכולות גרפיות מתקדמות, סאונד משופר, כונן SSD מהיר במיוחד ותמיכה ב-Ray Tracing ו-8K

ה-PlayStation 5, או כמו שסוני מכנה אותה כרגע, קונסולת הדור הבא שלה, נחשפת באירוע מיוחד שערכה החברה ביפן וגם בראיון לאתר ל-Wired שמעניק מארק סרני (Mark Cerny), המפתח הראשי של ארכיטקטורת ה-PlayStation 5,שמביא פרטים ראשונים אודות יכולתיה של הפלייסטיישן 5. כל זה קורה מספר ימים לאחר שהחברה מודיעה על שת"פ אסטרטגי עם חברת מיקרוסופט.

תמיכה לאחור במשחקי PS4

ה-PlayStation 5 תתמוך לאחור במשחקים של הדור הנוכחי כך שתוכלו לשחק בספריית משחקי ה-PS4 שלכם, באמצעות כונן הדיסקים של הקונסולה החדשה, כל המשחקים יעבדו.

קונסולת הדור הבא של סוני תגיע עם מעבד Ryzen של חברת AMD עם 8 ליבות המבוססות על Zen 2, והמעבד הגראפי הוא מסדרת Radeon Navi שתומך ב-Ray Tracing, טכנולוגיה שמשפרת את הריאליזם, התאורה וההשתקפות של עצמים במשחקים הייתה שמורה עד כה לכרטיסי המסך של Nvidia מסדרת RTX אך עדיין לא מככבת במשחקי וידאו רבים (באטלפילד 5 הוא המשחק הגדול ביותר שעושה שימוש בטכנולוגיה זו).

אחד השינויים הדרמטיים בקונסולה החדשה הוא כונן SSD בתקן PCIe 4.0, המותאם לקונסולה בצורה כזו שהביצועים שלו טובים יותר מכונן זהה שיושב על לפטופ, למשל. השיפור העצום שעליו מדבר מארק הוא בפועל, זמני טעינה של משחקים, מפות, מעברים, שלבים וכו' שסובלים היום בגלל כוננים קשיחים שמצויים בקונסולה כמו פלייסטיישן 4 פרו. לצורך הדגמה ובכדי לסבר את האוזן, מארק הביא לדוגמא את משחק ספיידרמן האחרון בו נאלצתם להמתין 15 שניות בכדי שספיידרמן יעבור מנקודה לנקודה ב-Fast Travel, בקונסולה הבאה זה יקח 0.8 שניות (!).

עדיין לא ידוע מתי סוני מתכוונת לחשוף רשמית את הפלייסטיישן 5, מה שידוע לנו כרגע זה שסוני ויתרה מראש על השתתפות באירוע E3 השנה, כלומר לא נזכה לראות או לשמוע שום דבר על הקונסולה ב-E3 2019. זה אומר כמעט בוודאות שהקונסולה לא תושק השנה, 2019 אלא סביר יותר שתושק בשנה הבאה. מיקרוסופט כן צפויה להציג ב-E3 השנה ולשפוך אור על הקונסולה הבאה שלה.

למרות שת"פ שהוכרז לאחרונה בין שתי הענקיות, סוני ומיקרוסופט, עדיין מדובר בשתי שחקניות חזקות ותחרותיות שינסו למשוך את תשומת הלב של הגיימרים ברחבי העולם עם קונסולות חדשות ונוצצות. נמשיך לעדכן בקרוב..


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות