רשמי: מיקרוסופט הכריזה על קונסולת הדור הבא- Xbox Series X

 

סוני תשיק PlayStation 5 ומיקרוסופט תשיק Xbox Series X, וזה יקרה במקביל, בקרב הענקיות שייערך בסוף שנה הבאה, 2020

ביוני האחרון, במסיבת העיתונאים של חברת מיקרוסופט בתערוכת E3 2019, הכריזה החברה על קונסולת המשחקים הבאה שלה העונה לשם “פרויקט סקרלט”, Xbox Project Scarlett, והלילה, במהלך אירוע ה-Game Awards החברה מכריזה רשמית על הקונסולה הבאה שלה עם השם הסופי- Xbox Series X.

קונסולת Xbox Series X הוכרזה בטריילר ראשון לצד טריילר למשחק Hellblade II, שממש בימים אלו נמצא בפיתוח וצפוי לצאת ביחד עם ה-Xbox Series X ברבעון האחרון של שנה הבאה. הקונסולה החדשה, תגיע בעיצוב שונה לגמרי מכל הקונסולות הקודמות של החברה עד כה, עיצוב שמזכיר יותר מכל- מחשב נייח PC.

על פי פיל ספנסר, ראש חטיבת ה-Xbox במיקרוסופט, קונסולת Xbox Series X תהיה חזקה עד פי 4 בהשוואה לקונסולת ה-Xbox One X, הקונסולה תגיע עם מעבד מבוסס ארכיטקטורת Zen 2 של חברת AMD , זיכרון מהיר GDDR6 וכונן SSD מהיר מבוסס NVMe שיסייע בשיפור מהירות הטעינה של משחקים. עוד חשפה החברה כי הקונסולה תתמוך ברזולוציה של עד 8K ובקצב רענון שיגיע עד 120 הרץ עם תמיכה ב-Ray Tracing.

קונסולת ה-Xbox Series X תושק בעוד פחות משנה, ברבעון האחרון של 2020, השקה צמודה לזו של סוני שצפויה גם כן להשיק את קונסולת הדור הבא שלה, ה-PS5.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close