דיווח: Sony PlayStation 5 תושק בתקופת החגים 2020

PS5 DATE

(עדכון)- סוני חשפה רשמית את מועד ההשקה של הפלייסטיישן 5 (PS5) וזה יקרה בתקופת החגים 2020

חברת סוני חושפת כי קונסולת הדור הבא שלה, ה-PS5, תושק בשנה הבאה בתקופת החגים. החברה חשפה גם פרטים אודות בקר השליטה החדש שיגיע עם הקונסולה ויכיל טכנולוגיית רטט חדשה, שתאפשר לנו לחוש באופן שונה ודינמי משחקים שונים, כלומר, התנגשות ברכב למשל תרגיש אחרת ממכת אגרוף ליריב.

חידוש נוסף שחשפה סוני קשור לבקרי השליטה (L2 ו־R2) שיהיו בעלי האפשרות לשנות את מידת הרגישות שלהם, ובשילוב עם טכנולוגיית הרטט החדשה, נצליח לקבל חוויה הרבה יותר מציאותית.

לכתבה המקורית:

הדלפה חדשה בנוגע ל-PS5 שופכת אור על תאריך ההכרזה של הקונסולה הבאה מבית סוני, פלייסטיישן 5

בחודש מאי האחרון סיפקה חברת סוני מידע על הקונסולה הבאה שלה, ימים ספורים לאחר שהיא הודיעה חגיגית על שת"פ אסטרטגי עם לא אחרת מאשר חברת מיקרוסופט. המידע אותו סיפקה סוני התבסס בעיקר על מצגת שהתקיימה ביפן בנוגע לרכיבי הקונסולה הבאה ועל התמונה הבאה:

%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F 5 %D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D

ממה שידוע כרגע קונסולת הדור הבא של סוני תתמוך לאחור במשחקים של הדור הנוכחי כך שתוכלו לשחק בספריית משחקי ה-PS4 שלכם. הקונסולה חמושה בכונן SSD בתקן PCIe 4.0, ומעבד Ryzen של חברת AMD עם 8 ליבות המבוססות על Zen 2.

המעבד הגראפי הוא מסדרת Radeon Navi שתומך בטכנולגיית הריאליזם הנוצץ-Ray Tracing, שמצליח להעניק שיפור משמעותי בכל מה שקשור לתאורה וההשתקפות של עצמים במשחקים עתירי גרפיקה, טכנולוגיה שהיתה מנת חלקה הבלעדי של חברת אנבידיה עם כרטיסי המסך מסדרת RTX (המשחק הבולט שבחבורה,באטלפילד 5)

דיווח חדש ממקור אנונימי מספק מידע על פיו סוני תקיים אירוע ב-15 בפברואר תחת השם PlayStation Meeting 2020.

באירוע זה תחשוף סוני באופן רשמי את הדור הבא של קונסולת המשחקים הבאה שלה PlayStation 5. המידע הזה הגיע דרך אימייל שנשלח על ידי אחד ממנהלי השיווק הבכירים בסוני, בו הוא קורא למפתחות המשחקים הגדולות להגיע לאירוע ולחשוף את הכותרים שלהן לקונסולה החדשה. החברות שמקושרות לאימייל הינן: יוביסופט, אקטיביז'ן, Square Enix ו-EA.

 

עוד טוען המקור כי במקביל להכרזה על הקונסולה PS5 והשקות המשחקים החדשים, סוני צפויה לחשוף גם את ערכת המציאות המדומה הבאה שלה PlayStation VR 2, אך הדור השני של ערכת המציאות המדומה לא יגיע לשווקים לפני 2021.

1 34
פלייסטיישן 5 (אילוסטרציה), מקור-eTeknix

איך שנראים הדברים כרגע, אפשר להתחיל להתכונן לקרב שתי הענקיות בשנה הבאה, אחרי ההכרזה של חברת מיקרוסופט בתערוכת E3 2019 על קונסולת המשחקים הבאה שעונה לשם “פרויקט סקרלט”, Xbox Project Scarlett שתושק בעונת החגים (אוקטובר-נובמבר-דצמבר), 2020.

בהנחה שהדיווח לגבי ה-PS5 אכן נכון, מדובר בהכרזה שתתקיים בדיוק 7 שנים אחרי ההכרזה ההיסטורית של הפלייסטיישן 4 הנוכחית, בה דיווחנו (כן, אנחנו לא שוכחים) על אירוע החשיפה שנערך ב-21 בפברואר 2013.

הצטרפו לערוץ הטלגרם | וואטסאפ החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close