E3 2019: נחשף במלוא הדרו Watch Dogs: Legion

Watch Dogs 3 הוא Watch Dogs: Legion ויוביסופט חושפת רשמית את המשחק בשלל סרטונים, כולל סרטון גיימפליי ארוך היישר מהעיר בה מתרחש המשחק, לונדון

במהלך מסיבת העיתונאים של יוביסופט בתערוכת E3 2019, בו היא חשפה גם המשחק החדש בסדרת ריינבוסיקס (Rainbow Six Quarantine), חשפה החברה רשמית גם את המשחק הבא בסדרת וואצ'דוגס. מי שעדיין קיווה שהמשחק הבא בסדרה ייקרא Watch Dogs 3, נכונה לו אכזבה, שכן המשחק החדש, בהתאם לשמועות האחרונות ולהדלפות נושא את השם Watch Dogs: Legion. לא צפויות עוד אכזבות כי נראה שיוביסופט השקיעה מאמצים אדירים להפוך את המשחק הזה לדבר הגדול הבא שלה. צפו בטריילר החשיפה:

יוביסופט שיחררה גם טריילר גיימפליי בן למעלה מ-10 דקות בו תוכלו לטעום עוד מהמשחק הבא בסידרה, תוכלו לבקר במספר ציוני דרך מפורסמים, כולל כיכר טרפלגר, ביג בן, מגדל גשר, קמדן, כיכר פיקדילי והעיירה של לונדון.

image4 351271

תוכלו לצרף עד שלושה חברים באינטרנט ובחינם לחקור את העולם יחד או להשתתף במשימות ייחודיות ל- co-op ותוכן מאתגר. עוד הוסיפה יוביוסופט כי עדכונים שוטפים למשחק יהיו בחינם, כולל משימות חדשות, מצבים מקוונים חדשים ושלל אירועים לתחזוק הקהילה. זה נראה מרשים:

כפי שהנתם מהסרטונים למעלה, Watch Dogs: Legion יתרחש בלונדון בעתיד הקרוב, בתקופה של אחרי עידן הברקזיט, בה בריטניה נפרדת מהאיחוד האירופי. ניתן יהיה לשחק בתור כל דמות שתפגשו ברחובות לונדון, אפילו אישה זקנה, כל אינדיבידואל שתבואו איתו במגע יוכל לקבל סט אנימציות, דיבוב, מאפייני אופי ופרטים ויזואליים המונחים על ידי מערכת המשחקיות.

image3 351270

Content WDL CE EN

Watch Dogs: Legion ישוחרר ב-3 במרץ, 2020 למחשב האישי, ל-PS4 ול- XOne.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות