החלונות הגבוהים: Windows 10 כובשת יעד נוסף

WINDOWS-10-מיקרוסופט

מיקרוסופט מצליחה להשיג אבן דרך משמעותית נוספת בכל הקשור למערכת ההפעלה החדשה שלה, והפעם – סוגרת את חודש אפריל 2016 עם 300 מיליון משתמשים 'פעילים' ב-WIN 10.

הפחד משינויים תמיד מתעתע בנו, במיוחד שינויים משמעותיים כל כך כמו מערכת הפעלה חדשה במחשב האישי שלנו, שבו רובנו משתמשים יום יום. נראה כי לאחר הכישלון עם Windows 8, מיקרוסופט הצליחה להתעלות על עצמה עם מערכת ההפעלה החדשה, והקהל מצביע ברגליים (או במקרה הזה, במקלדות). כחלק מדו"ח סטטיסטי חלקי בלבד שפרסמה מייקרוסופט היום אודות Windows 10, התגלה כי מאז השקת מערכת ההפעלה ביולי 2015, לא פחות מ-300 מיליון אנשים משתמשים ב-Windows 10 על כל הפלטפורמות, שהם המחשב האישי, Xbox One והסמארטפונים למיניהם שמשתמשים במערכת ההפעלה.

זאת, לאחר שבחודש מרץ האחרון דווח כי מערכת ההפעלה הגיעה ל-270 מיליון משתמשים פעילים, כשבחודש ינואר שקדם לו WIN 10 הגיעה ל-200 מיליון משתמשים. "Windows 10 על מסלול הצמיחה המהיר ביותר מבין כל גרסאות Windows מאז ומעולם", פורסמה ההצהרה כחלק מהדו"ח.

Windows_10_Product_Family

בנוסף לנתונים אלו, נתון מעניין נוסף אשר פורסם אומר כי משתמשי Windows 10 שיחקו לא פחות מ-9 מיליארד שעות במשחקים על מערכת ההפעלה המדוברת. אומנם מדובר בנתונים מרשימים ללא ספק, אך מנגד צריך לזכור כי זו מערכת ההפעלה היחידה שמיקרוסופט הציעה את השדרוג אליה בחינם ולתמיד. מייקרוסופט ניצלה את פרסום הדו"ח על מנת להזכיר לקהל הרחב שההצעה לשדרוג חינם אל Windows 10 תפוג ב-29 ביולי, המהווה את יום השנה של Windows 10 מאז יציאתה בשנה שעברה. לאחר שתפוג ההצעה בתאריך שהוזכר לעיל, הגרסה הבסיסית של מערכת ההפעלה (Windows Home) תעלה לא פחות מ-120 דולר. לכן, במידה ואתם מתלבטים – זה הזמן להחליט.

WIN 10

במבט קדימה, מיקרוסופט צפויה בקיץ לשחרר עדכון משמעותי ל-Windows 10 שעשוי לפי דבריה להוסיף תכונות ופונקציות רבות חדשות, בעיקר לקונסולה שלה (Cortana בעברית, מישהו?). בעלי ה-Xbox One שרשומים לתכנית 'המקדימה' יזכו לקבל את העדכון כבר במהלך סוף החודש הנוכחי או בתחילת חודש יוני, בעוד שאר בעלי מערכת ההפעלה יצטרכו להמתין עד בואם של חודשי הקיץ.

כאמור הצעת השדרוג החינמית למערכת ההפעלה צפויה לפוג ביום השנה מאז שחרורה של Windows 10 ב-29 ביולי הקרוב. לכן, אם אתם מתלבטים – עדיף עכשיו מאשר אף פעם.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יש עוד המון מקום לשיפור אבל הבסיס ממש טוב

כמה מהם זה אנשים שלחצו בטעות על כפתור השדרוג שקופץ לך כל הזמן, או אנשים שהווינדווס שדרג להם את מערכת ההפעלה בעצמו ובלי לשאול אותם?