על פי תזכיר פנימי ששותף על ידי Windows Central, בונד גם מאשרת את המחויבות של מיקרוסופט לחומרת משחקי וידאו עתידית.
לפי הפרסום, מיקרוסופט הקימה את הצוות כדי,
להבטיח את ההגנה לעתיד של ספריית משחקי ה-Xbox הנוכחית מפני שינויי פרדיגמת חומרה עתידיים
עם הפנים לדור הבא
בונד ציינה כי הקמת הצוות החדש המוקדש לשימור משחקים, חשוב לאקסבוקס כארגון ולתעשיית המשחקים בכלל.
אנחנו בונים על ההיסטוריה החזקה שלנו של אספקת תאימות לאחור לשחקנים שלנו, ואנחנו נשארים מחויבים להקדים את הספרייה המדהימה של משחקי Xbox כדי ליהנות מהדורות הבאים של שחקנים.
בהתייחסותה לתוכניות של מיקרוסופט (Microsoft) בנוגע לחומרה עתידית, אמרה בונד כי עברו כמעט שישה חודשים מאז ש-Xbox הפך לארגון כמעט עצמאי בתוך מיקרוסופט. לדבריה, ההישגים הקולקטיביים של האקסבוקס כארגון בפרק הזמן הזה הם אדירים. "כולם צריכים להרגיש גאים להפליא במה שהשגנו ולהתרגש מההזדמנויות שבפתח".
אנחנו מתקדמים במלוא המרץ בחומרה מהדור הבא שלנו, מתמקדים באספקת הקפיצה הטכנולוגית הגדולה ביותר אי פעם בדור.

מסמכים משפטיים שהודלפו בספטמבר האחרון חשפו פרטים על אסטרטגיית המשחקים של מיקרוסופט לשנים הבאות. פרטים אלו כללו את תוכניותיה להשיק קונסולת Xbox Series X מעוצבת מחדש, "כולה דיגיטלית להפליא", בשם הקוד "ברוקלין".
על פי המסמכים האלו, הקונסולה המשודרגת של מיקרוסופט מכוונת להשקה בנובמבר 2024 ולמחיר של 499 דולר, די בסמוך ובאותו תג מחיר להשקה (לכאורה) של ה-PS5 Pro.
בפודקאסט רשמי של Xbox שפורסם לפני קצת יותר מחודש, שרה בונד אמרה כי קונסולת המשחקים הבאה של החברה תציג את "הקפיצה הטכנית הגדולה ביותר עד כה" ויש רמזים על חשיפה אפשרית בעונת החגים.
מיקרוסופט ארגנה מחדש את צוותי ה-Xbox כדי להתכונן לעתיד של AI ומשחקים
כשבועיים לאחר רכישת אקטיביז'ן (Activision Blizzard), מיקרוסופט ארגנה מחדש את מנהיגות חטיבת המשחקים והשיווק שלה (Microsoft Gaming) תחת הבוס הגדול והבלתי מעורער שלה, פיל ספנסר.
הארגון מחדש כולל את קידומו של מאט בוטי לנשיא תוכן המשחקים והאולפנים, כולל האחריות החדשה של ZeniMax, ואת שרה בונד לנשיאת ה-Xbox, המפקחת על כל עבודת הפלטפורמה והחומרה של Xbox. בצד השיווקי, סמנכ"ל השיווק כריס קפוסלה עוזב את תפקידו לאחר 32 שנים במיקרוסופט, שהוחלף על ידי טאקשי נומוטו.
הוא היה מעורב ב-Surface, בהשקת Windows 10 ו- HoloLens. מהדי אחראי על חוויות משתמש הקצה של החברה ועל השקת כמה מהשירותים המונעים בינה מלאכותית (AI) כדי להוביל את שיווק מוצרי Microsoft Copilot.
באותו תהליך ארגוני, מיקרוסופט גם העבירה את ארגון מכירות הצרכנים שלה לצוות Microsoft Gaming, בראשותו של עמי סילברמן. זהו הצוות האחראי על עבודת הקמעונאות הצרכנית של מיקרוסופט.