Dragon Age: Inquisition – סקירות מקדימות מרחבי הרשת

dragon-age-inquisition-previews

אין ספק ש Dragon Age: Inquisition הוא הפרויקט הכי גדול של BioWare כשמדובר על משחק התפקידים שלה לדור הבא. לצד משחקי תפקידים מבטיחים אחרים, כמו Dark Souls 2 שמיועד יותר לשחקני ההארד-קור שבחבורה, התחרות בעיקר תהיה מול The Witcher 3, כי משחקי הדור הבא של הז'אנר ינסו לשכפל את הצלחתה המסחררת של המשחק שנבחר לטוב ביותר לדור הנוכחי– The Elder Scrolls V: Skyrim.

משחק עולם פתוח הפך להיות חלק בלתי נפרד מממשחקי העתיד של ז'אנר ה RPG וחברות הפיתוח יודעות שהגיימרים מספיק מתוחכמים בשביל להבין אם מדובר בכותר המשך ראוי ומושקע, או בכותר המשך שיכל להיות DLC, ולכן, הן משקיעות הרבה מאוד כסף כדי להצליח להביא לכם את משחק התפקידים הטוב ביותר לשנת 2014.

Dragon Age: Inquisition הוא הבטחה גדולה, והכותר השלישי בסדרה שאמור לצאת בסתיו של שנה הבאה וירוץ על המנוע המרשים של המשחק באטלפילד 4 (Frostbite 3) , קצת פספס את התערוכות הגדולות השנה, ובכל זאת, עד וכולל שנה הבאה, צפו להפגזה חזיתית של מערכת יחסי הציבור והשיווק של המשחק הזה. בימים אלו זה כבר מתחיל, עם סיקור הבכורה של המגזין gameinformer ותערוכת PAX Prime שחשפה כמה סרטוני גיימפלייריכזנו עבורכם את הסקירות המקדימות שפורסמו ברחבי הרשת ויש גם תמונות קונספט חדשות:

IGNGameSpotEurogamerGame InformerPolygonKotakuPC GamerVideogamerOXM

Rock Paper ShotgunDestructoidGamesRadarThe ScapistGamereactorDigital SpyGameFront

Dragon Age: Inquisition יגיע בסתיו 2014 לקונסולות PS4/PS3, Xbox 360/One, וכמובן ל- PC

תמונות: AGB

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות