Dark Souls 2: הוכרז!

לפני שלוש שנים, בסוף  2009, פרסם האתר הפופולרי GameSpot את בחירת משחק השנה שלו והכריז כי הבחירה שלו היא משחק התפקידים בעולם פתוח בשם- Demon's Souls.

"מה", "מי?", "מה זה?" היו חלק מהשאלות ששחקנים רבים בעולם שאלו כי לא מעט אנשים בכלל לא הכירו את המשחק. זו היתה הפתעה מרעישה. בעיקר כשהמתמודדים האחרים לתואר הנכסף היו משחקים גדולים כמו- Batman: Arkham Asylum, , Dragon Age: Origins, Assassin's Creed II, Call of Duty Moder Warfare 2 ו- Uncharted 2: Among Thieves.

במהלך טקס בחירת משחק השנה Spike VGA 2012 נחשף כותר ההמשך למשחק  Dark Souls שאפשר להתייחס אליו כאל האחיו הצעיר של Demon's Souls אשר שוחרר שנתיים קודם ל-PS3 בלבד. לאור הצלחת הכותר הראשון, שוחרר Dark Souls כמשחק המשך גם ל-Xbox 360 וגם ל-PS3.

כיאה לכותר שממשיך את הראשון, המשחק העניש אתכם ללא בושה על כל טעות שתעשו, אך תגמל אתכם ביד רחבה אם למדתם להסיק מסקנות מכל פעם שהמוות בא לביקור, וזה קרה הרבה. 

חברת הפיתוח היפנית From Software, החליטה להפוך את Demon souls לסדרה וכותר ההמשך, כאמור, היה המשחק Dark Souls, שכלל מפלצות חדשות, נשקים ויכולות חדשות, גרפיקה מלוטשת יותר, ועוד.

המשחק הקודם בסדרה היה קשה בצורה כמעט בלתי הגיונית, טעות קטנה בקרב וישר מתתם, אבל דווקא בגלל סיבה זו,  אנשים ממש אהבו את האתגר, ומפתחי המשחק החליטו שהכותר השני בסדרה יהיה קשה יותר, עם מפלצות גדולות יותר, מלכודות קטלניות יותר ובוסים קשים ביותר עד בלתי אפשריים. מצד שני גם הדמויות שלכם קיבלו כוח וכישורים משודרגים. מכניקת הנשמות מהמשחק הקודם חזרה, וככל שהרגתם יותר יצורים, כך השגתם יותר יכולות וקסמים לחפצים שלכם. Dark Souls , כקודמו , הביא חווית Hardcore שעוד לא נראתה כמותה בתעשייה וספק אם נראה .

אז מה הולך לקרות בכותר השלישי בסדרה שהוכרז היום? 

ראשית כל,קיבלנו דיווח מצוייץ שהפעם אנחנו הולכים לקבל גרסת PC ביום ההשקה (!), להבדיל מבעבר. 

גרסת המחשב המאוחרת ל- Dark Souls, סבלה מבעיות קשות, כיאה לפורט גרוע, הגרפיקה היתה מיושנת, העיצוב היה נוראי, הבאגים צצו מכל פינה, והשליטה היתה מאוד מתסכלת ובמשחק שמראש מציע לשחקנים תסכול אינסופי לצד תגמול, זה היה כבר יותר מדי.

ההכרזה נחשפה באמצעות טריילר פרמייר ראשון למשחק במהלך הטקס:

 [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=28_xO_E4DDU]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות