נחשף רשמית: Call Of Duty: Black Ops 4

בלאק אופס 4 נחשף רשמית והוא לא יכיל קמפיין לשחקן יחיד וייעדר משירות סטים, אבל כן יכיל מוד Battle Royale.

חברת אקטיויז'ן חשפה את הכותר הבא בסדרת משחקי היריות מגוף ראשון הפופולרית בעולם, ועכשיו זה רשמי: לראשונה בסדרה, משחק בסדרה לא יכיל קמפיין לשחקן יחיד, אלא רק מולטי וזומבים. המשמעות של זה היא שחובבי מצד המולטי של המשחק יכולים להיות מאושרים שכן, רוב ההשקעה במשחק הבא הלכה לכיוון האונליין.

Call of Duty Black Ops 4 multiplayer Firebreak

שינוי נוסף ומשמעותי במולטי הוא מספר השחקנים. מפתחת המשחק, טרייארק, עדכנה כי בלאק אופס 4 יכיל 10 שחקנים במולטי, כלומר 5v5, להבדיל מ-6v6 הסטנדרטי והגראונד וור שמכיל 9v9. לטענת החברה המכניקה של המולטי החדש ומבנה המפות מתאים בדיוק לכמות כזו של שחקנים.

Call of Duty Black Ops

למרות חסרונו של הקמפיין, יציג המשחק מספר משימות סולו בכיכובן של אחת מהדמויות במולטי של המשחק. BO4 יתמוך ברזולוצית 4K וטרייארק מבטיחה שיהיו גם שרתים יעודיים (dedicated server) אך גולת הכותרת של המשחק היא ללא ספק תוספת של המוד שהשתלט על עולם הגיימינג, Battle Royale שיקרא במשחק "בלאקאאוט".

אקטיויז'ן הכריזה כי מדובר במוד הכי שאפתני שידעה הסדרה, ושיתנהל במפה אחת ענקית שגודלה פי 1500 מהמפה ניוקטאון (Nuketown). השמועות כרגע מדברות על עד 140 שחקנים במוד וכל שחקן יכול להיכנס לנעליה של אחת הדמויות מכל ההיסטוריה של בלאק אופס, באוויר, בים וביבשה.

Call Of Duty: Black Ops 4 יושק ב-12 באוקטובר לשחקני ה-PS4, Xbox One, וגם לשחקני ה-PC, רק שהשנה, סטים לא משתתפת בחגיגה והמשחק יושק בלעדית דרך Battle.net.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

האמת נראה טוב מאוד

אולי יעניין אתכם
Close