סוף הדרך: Battleborn יחדול מקבלת עדכונים נוספים

Sz41cz7

זהו זה. חמישה־עשר חודשים הם הגבול לאחד מהפלופים הנודעים של שנת 2016; פרויקט ה״הירו-שוטר״ המהפכני של Gearbox, 'באטלבורן', יחדול מקבלת עדכונים נוספים טרם חלפו שנתיים מעת השקתו. את הידיעה שיתף הבמאי האמנותי של המשחק, רנדי וורנל, בקהילת הפורומים הרשמית ל־Battleborn:

 

היי חברים

נכון להיום – לא ישוחררו ״Battleplans״ נוספים אל המשחק. אל חשש! Battleborn כאן כדי להישאר, השרתים ימשיכו לפעול כרגיל וכך גם שירות התמיכה הטכנית שלנו. אני עובד על Battleborn מזה חמש שנים; מדובר על מסע ארוך שנרקם יחד עם חבריי הטובים, שותפיי לעבודה, וכמובן, גם אתכם. אני גאה שלקחנו חלק בטבילה הגדולה הזו בים הגדול בניסיון ליצור משהו חדש על־פני השטח, אני גאה בהזדמנות הגדולה שניתנה לי להצעיד את הפרויקט על כתפיי כמקבל ההחלטות, אני גאה שיצא לכם לשחק בתוצאה הסופית ולשתף דעתכם עליה במגוון דרכים שונות. 

ובכל זאת, עוד לא חלפו שנתיים ואני כבר ממשיך הלאה. לאן פניי מועדות?

אם יצא לכם לעבור במסיבות העיתונאים האחרונה של Gearbox ב־PAX, וודאי גיליתם כי מרב יוצרי התוכן והמפתחים באולפן שותפים לפיתוח כותר חדש שהרבה מכם מצפים לו בכיליון עיניים. גם אני לוקח תפקיד חשוב ברקיחת המשחק הזה. המעבר קשה וכרוך בהמון הפסדים, אך תמיד אוכל לחזור אחורה ולהיזכר בדבר הזה שיצרנו ביחד. Battleborn. הקרב על הכוכב האחרון ביקום. הכוכב שלי. הכול ישאר חקוק בלבי ובמוחי, זה לא ישתנה לעולם. 

 

שלכם תמיד, הלורד־מפקד ג'יטרי. דרך אגב, אתם פשוט מדהימים.

id4t5TH

Battleborn (אותו ביקרנו באתר) שוחרר ב־3 במאי 2016 לקונסולות הדור הנוכחי (פרט לנינטנדו סוויץ') ולפלטפורמת המחשב האישי, וזכה לביקורות צוננות שצידדו בו על היותו חדשני, צבעוני ומגוון אך גם גיננו בו על היותו מסורבל וחסר ליטוש עבור תג המחיר שהודבק לו (60 דולרים). ניסיונותיו של רנדי להיחבא מתחת למוסכמה כי הפרויקט שעבר אליו הוא Borderlands 3 אינם מוצלחים, ומדבריו נראה שהם בעיצומו של פיתוח מתקדם שאינו בוחל באמצעיו על־מנת לרצות את השחקנים. לא נמסרו מידעים נוספים אודות הפרשה, אך אנו מבטיחים לעדכן בהמשך.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות