20 משחקי יריות חינמיים הטובים ביותר (2019)

%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99 %D7%99%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA %D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94 %D7%91%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%9D

מחפשים משחק יריות להורדה בחינם? זה הזמן להביא לכם את הסיקור המסורתי שלנו על משחקי היריות החינמיים הכי טובים שמסתובבים עכשיו ברשת

הסיקור האחרון הכיל בתוכו עשרה כאלה ולאור העיכוב הרב, הסיקור הנוכחי יביא לכם פי 2 יותר משחקי יריות חינמיים שלדעתנו שווים את ההורדה והם הטובים ביותר שניתן לשחק בהם כרגע בעיקר למחשב האישי. שנתחיל?

1. Paladins

Paladins Champions of the Realm FREE GAME

אוברוואטץ' (OverWatch) בחינם? מסתבר שיש משחק יריות חינמי שאמנם לא מתיימר להיות החיקוי של אוברוואטץ' אבל איך שהוא נראה, מתנהג ואיך שהוא מעוצב, כולל גיבוריו, לא משאיר הרבה מקום לדמיון. ובכל זאת, Paladins: Champions of the Realm, או בשמו המקוצר: פלדינס, הוא משחק פנטזיה יריות חינמי ששחררה חברת Hi-Rez Studios בהדרגה החל משנת 2016, במתכונת של בטא למחשב ולאט לאט הפך למשחק מלא שזמין גם לקונסולות.

המשחק מתרחש בעולם בדיוני שנקרא "Dungeonpunk". ישנם במשחק אלמנטים של פנטזיה וגם מדע בדיוני, הכוללים מצד אחד חיילים המשתמשים בכלי נשק מגוונים ומתקדמים ומצד שני גיבורים העושים שימוש רב בחרבות ובכוחות מיוחדים. בעולמם של פלדינים, ישנו קונפליקט בין שני סיעות; השופט (Magistrate) והפלדינים. הצ'מפיונס, הנחשבים ל"כוחות מיוחדים" במשחק, גויסו במטרה למזער את את הפגיעה בחיילי הרגלים. הכוחות המיוחדים הללו מחויבים לסיעה, או לשופט או לפלדינים ויש במשחק גם פלגים קלים , "Abyss", "Thousand Hands" וה- "Pyre".

פלדינס מאפשר לשחקנים לבחור דמויות שונות, צבעוניות ומגוונות, המכונים אלופים (Champions) , וכל אחד מהאלופים האלה נכנס לאחת מהקטגוריות הבאות: קו קדמי (Front Lin), נזק (Damage), תמיכה (Support) ואגף (Flank). מאחר ומדובר במשחק יריות מבוסס צוות, על השחקנים לסמוך על אסטרטגיה, תיאום ועבודת צוות על מנת להשיג ניצחון. לקבוצה טובה תהיה בחירה מאוזנת של קלאסים שיתמכו זה בזה במהלך המשחק. שורה תחתונה, תהרגו כמה שיותר, תצברו נקודות ותפתחו עוד דמויות שונות ומגוונות.

Paladins: Champions of the Realm זמין ל-ל-Xbox One, PS4, PC וגם לטוויץ'.


2. Warframe

Excalibur_Wallpaper

Warframe הוא משחק יריות מגוף שלישי שכולל לא רק נשקים, אלא גם חרבות, כוחות ועוד סוגים שונים של לחימה. המפתחת והאחראית שלו היא Digital Extremes, שמוכרת לנו כמפתחת של המשחק The Darkness 2. לאחר שחרורו, Digital התחילה לעבוד כעצמאית, והביאה לעולם את Warframe, שנכון להיום בסטים, 78,337 איש נתנו ביקורת חיובית על המשחק והוא עומד על ממוצע של 91 מתוך 100, ויחסית לכותר חינמי, הוא מצליח יפה מאוד. המשחק זמין כעת אצל פלטפורמות PS4, Xbox One ולמחשב האישי. מוזמנים להוריד דרך פה או דרך פה.


3.  Apex Legends

apex legends PLAY FREE

יוצאי האולפן המקורי שפיתח את סדרת משחקי קול אוף דיוטי, הקימו אולפן חדש בשם ריספאון, שהביאו לעולם את סדרת משחקי היריות המצליחה “טייטנפול” ולמרות שהיא היתה אמורה לעבוד על המשחק השלישי בסדרה, התקבלה החלטה לפתח משחק יריות חדש בסגנון באטל רויאל הפופולרי, אותו מובילים משחקים כמו PUBG ופורטנייט. כך נוצר המשחק Apex Legends, שהפך ללהיט מיידי ביום ההשקה ואם לא המעבר של דסטיני 2 לאופצייה חינמית, המשחק היה מופיע כאן בראש הרשימה.

Apex Legends הוא משחק יריות מגוף ראשון המבוסס על היקום של משחקי Titanfall, ומכיל כרגע עד 60 שחקנים המחולקים לקבוצות, סקאוודס. בדיוק כמו PUBG ו Fortnite, השחקנים צונחים על המפה, והנחיתה מתבצעת בנקודת הבחירה שלהם. לכל צוות יש “jumpmaster”, אשר המשחק בוחר, (ברירת המחדל היא השחקן השלישי) והוא בוחר את מיקום הנחיתה.

Apex Legends זמין בחינם ל-Xbox OnePS4 ול-PC.


4. Warface

warface-2

Warface הוא משחק יריות מגוף ראשון ששוחרר כביטא חינמית על ידי האחראית והמפיצה שלו Crytek, החברה שהביאה לעולם את סדרת משחקי קרייסיס. הכותר מחולק לשלושה סוגי מודים, הראשון הוא קו-אופ שבעצם מאפשר לך לשחק עם כמה חברים ולעבור יחד את המשימה. שזה בעצם להגיע מנקודת ההתחלה עד הסיום במפה, מה שמעביר אותך למפה הבאה, ובין לבין אתה נלחם באויבים כולל בוסים. המוד השני הוא Versus, שזה בעצם ה־PvP, עם שבעה מודים שונים וקלאסיים כמו 'FFA', 'TDM' וכן הלאה. והמוד האחרון, 'הישרדות' שבעצם שם אתה סה"כ צריך לשרוד את הסבב. התגובות בסטים עומדות על ממוצע של 72% של תגובות חיוביות, מה שאומר שהמשחק מצוין והוא שווה ניסיון. להורדה אפשר פה או פה.


5. Dirty Bomb

merc_family_1920x1200_16x10

Dirty Bomb הוא יחסית משחק יריות מגוף ראשון חדש, ששוחרר לפני פחות משנה ועשה רעש גדול בעת שחרורו. המפיצה שלו היא  Nexon שהביאה את לנו Combat Arms , שאני די בטוח שאם אתם חובבי ז'אנר היריות מגוף הראשון, אתם מכירים את המשחק הזה. ב־Dirty Bomb אתם בוחרים שלוש דמויות, זה יכול 'צלף', 'מרפא' ו-'אנג'ניר'. אתם נכנסים לזירה עם דמות אחת, וכאשר אתם מתים אתם יכולים במהלך הזמן לשנות לדמות אחרת. כל אחת עם יכולות משלה. הממוצע של Dirty Bomb יותר גבוה משל Warface ועומד על 75% תגובות חיוביות יחד עם 24,441 תגובות בכללי. אתם יכולים להוריד אותו דרך פה.


6. Planetside 2

Planetside-2-wallpaper-010

Planetside 2, אחד המשחק הוותיקים ברשימות שלנו, ממשיך לקחת חלק ולהציג את עצמו כמשחק יריות מגוף ראשון חינמי. ממוצע הציונים של המשחק עומד על 85% מתוך 30,243 תגובות בכללי. ואילו הממוצע ציונים שלו על פי 42 מבקרים, עומד על 84 מתוך 100. מה שמיוחד ב־Planetside 2 הוא ששם אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה, מהרגע שעיצבת לעצמך דמות ובחרת עם איזו קבוצה אתה רוצה להיות, כשאתה נוחת לעולם הפתוח, בעצם המטרה שלך הוא לכבוש כמה שיותר שטחים לקבוצה שלך, מביאים לך סכום כסף שעמו אתה יכול לרכוש מכוניות, טנקים או אפילו מטוסים. יש כמה סוגי דמויות שלכל אחד מהם יש רובים וכוחות שונים, מבזוקה ועד רובה רגיל, מלעוף עם תיק סילון ועד להפוך לבלתי נראה. את המשחק תוכלו להוריד מפה או פה.

[divider]

7. Team Fortress 2

maxresdefault

Team Fortress 2, המשחק שממשיך לככה בטבלאות ההורדות של סטים, למרות ששוחרר לפני יותר מעשור הוא נחשב עדיין לאחד ממשחקי היריות החינמיים הטובים ביותר בסטים (טכנית, הוא הפך למשחק חינמי בשנת 2011). הממוצע שלו עומד על 95% וממוצע הציונים עומד על 92 מתוך מאה, על פי 17 מבקרים. אז מה המשחק מציע לנו? בניגוד לכותרים כמו CoD או BF שמנסים להיות כמה שיותר ריאליסטיים, TF2 הוא לא כזה, שדווקא להפך הוא משדר לנו כמה שיותר צבע בעולם. אך עדיין אלמנט היריות והאקשן נשאר, יש 11 מצבי משחק, מ'העברת הדגל מצד אחד לצד השני' ועד 'מלך הגבעה'. כמובן שזה רק חלק קטן ממנו, את ההמשך תגלו בעצמכם. את המשחק תוכלו להוריד מפה.


8.  Ring of Elysium

Ring of Elysium FREE PUBG

התשובה החינמית ל-PUBG, רק שכאן מדובר במשחק יריות מגוף ראשון (עם אפשרות לגוף שלישי). Ring of Elysium הוא אחד המשחקים החדשים ברשימה, והוא נכנס לקטגוריית משחק באטל רויאל, מרובה משתתפים, שפותח על ידי Tencent Games ושוחרר בשלהי 2018.

כיאה לתת הז'אנר, ובדומה למשחקי באטל רויאל אחרים, שחקנים נוחתים על המפה ומתחילים את מלחמת ההישרדות שלהם. רק שכאן יש גם סיפור עלילתי שבו 60 איש לכודים בתוך הר שהותקף על ידי סופת שלג בשם "Ymir". הדרך היחידה לצאת מין ההר היא באמצעות טיסת הצלה שבנויה להציל רק עד ארבעה אנשים. ובמילים אחרות, חסלו את כל השאר בכדי לשרוד, ולהצליח להגיע לטיסה זו. המשחק הזה תלוי קהילה, וככל שיותר שחקנים ישחקו בו, צפויה לכם חוויית באטל רויאל מהנה ביותר.

לחצו כאן על מנת מנת להוריד את המשחק (PC בלבד)


9. Ironsight

Ironsight f2p fps game

איירונסייט הוא משחק יריות מודרני, הריצה וסגנון המשחק מאוד (אבל מאוד) מזכירים את משחקי קול אוף דיוטי. למרות שהוא שוחרר יחסית לאחרונה, ב-2018, הוא עדיין מרגיש די מלוטש והאופי של המשחק, מכניקת הירי והתנועה, ובעיקר המפות הקטנות מעודדות שחקנים לשחק בסגנון "ראן אנג גאן" (לרוץ ולירות).

יש לקחת בחשבון שהמשחק עדיין בשלב הבטא שלו, אך הוא מתעדכן ללא הרף, ולמרות שלב מוקדם זה, הוא די מלוטש. יש מעט בעיות של איזון בין הנשקים ואין כרגע הרבה שרתים, אך זה צפוי להיפתר כשהמשחק יגיע, כך על פי המפתחים, לסטים.

המשחק Ironsight זמין לשחקני המחשב בלבד, לינק להורדה.


10.  Black Squad

Black Squad free shooter

Black Squad, או אם תרצו "החוליה השחורה" הוא משחק יריות צבאי מודרני שנראה כמו האח הקטן והמהיר של קאונטר סטרייק (CS GO), קטן אבל חינמי. המשחק שוחרר ב 2017 ומאפשר לשחקנים שליטה בכישוריהם בתוך מגוון רחב של מפות במשחק, מצבים ובאמצעות כלי נשק מגוונים לבחירה.

בלאק סקוואד מרגיש כמו שילוב בין קול אוף דיוטי לקונטר סטרייק והוא מגיע עם לא פחות מ-48 מפות, 85 נשקים שונים, ולמעלה מ-460 סקינים אותם תוכלו להשיג במשחק.

Black Squad זמין להורדה למחשב בלבד, דרך Steam.



עמוד 1- משחקי יריות חינמיים 1-10

עמוד 2- משחקי יריות חינמיים 11-20



1 2העמוד הבא

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

אתם תעשו כתבה כזאת ל 2017 או 2018?

באמת? איפה unreal tournament הרביעי?