Fortnite: המשחק הבא של Epic Games נחשף

Game Informer May Cover Revealed Fortnite

גיליון מאי של gameinformer חושף את הפרויקט הבא של חברת אפיק: Fortnite. מבט ראשון על משחק היריות החינמי של יוצרת סדרת גירס אוף וור

את חברת Epic Games אין צורך להציג, במיוחד כשמדובר בחברה הנחשבת לאחת מעמודי התווך של כל תעשיית הגיימינג, הרבה בזכות ההיסטוריה שלה ובעיקר הודות למנועים הגרפיים המשובחים, העונים לשם אנריל. הפרויקט הגדול האחרון שלה, אם נתייחס לפיתוח משחקים,  היה סדרת גירס אוף וור, שלאחרונה עברה לידיים של מיקרוסופט באופן רשמי, ויש סטטוס קוו לכך שמשחקים שיוצאים תחת ידיה של אפיק גיימס, הם לא פחות ממעולים.

בשנת 2011, הכריזה החברה על משחק קו-אופ בשם Fortnite, זה קרה באירוע טקס פרסי משחקי השנה (VGA) של ערוץ ספייק, ומאז לא שמענו עליו דבר. את שער גיליון חודש מאי של מגזין הגיימינג gameinformer , מעטר המשחק הבא של אפיק גיימס, וחושף את הפרויקט החדש והשאפתני של החברה, שמפותח על המנוע Unreal Engine 4.

Fortnite משחק יריות גוף שלישי פרונטיר משחק יריות

Fortnite הוא משחק יריות בגוף שלישי (TPS) שבמקום לזרוק אתכם לאירועים ולמסדרונות מתוסרטים, הוא יאפשר לכם, ביחד עם החברים (משחק קואופ), לבצע אתגרים ולחקור את הסביבה לצורך איסוף משאבים, מלווה במערכת שמזכירה יותר משחקי RPG – התקדמות, ביזה כמו דיאבלו , עולמות שנוצרו פרוצדורלית, וההבטחה גם ל PvP. צפו בסרטון גיימפליי ראשון:

כרגע המשחק מיועד למחשב האישי, ואפיק צפויה להכריז בעתיד על עוד פלטפורמות, צפו למידע נוסף ופרטים חדשים על המשחק בקרוב, ובינתיים, אתם מוזמנים להירשם לשלב האלפא של המשחק מכאן.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מי האמין אז ב 2014 שהמשחק הזה יהיה להיט מטורף????????

אולי יעניין אתכם
Close