FIFA 16: ריאל מדריד חתמה על הסכם שותפות אקלוסיבי עם EA

ריאל מדריד פיפא 2016

מועדון הכדורגל של ריאל מדריד וחברת EA SPORTS חתמו על הסכם שותפות בלעדי לשלוש שנים בסדרת פיפ"א. מה זה אומר?

למרות שכוכבה של בארסה, ליונל מסי, הוא זה שמעטר את עטיפת משחקי סדרת פיפ"א מזה כמה שנים טובות, הלילה נודע כי יריבתה הגדולה של ברצלונה, קבוצת הכדורגל ריאל מדריד חתמה עם חברת EA על הסכם שותפות תוכן בלעדי שכולל בין היתר אנימציות פנים 3D לשחקנים נבחרים ואפילו ביקור בברנבאו.

על פי פוסט בבלוג EA, ההסכם בן ה-3 שנים מגדיר את EA SPORTS כחברת משחקי הוידאו הרשמית של המועדון. על פי ההסכם, פיפ"א 16 יכלול עדכון סריקות 3D לפנים של 14 מהשחקנים הפופולריים ביותר של ריאל מדריד, הכוללים בין היתר את כריסטיאנו רונאלדו, חאמס רודריגס, לוקה מודריץ' וכרים בנזמה.

כריסטיאנו רונאלדו, לפני העדכון 3D
כריסטיאנו רונאלדו, לפני העדכון 3D

התוכן הבלעדי כולל טורניר פיפ"א 16 בו תשתתף ריאל מדריד וגם חוויות שונות שעדיין לא נחשפו באצטדיון הביתי של הקבוצה, סנטייגו ברנבאו. לקראת ההשקה של המשחק ובמהלך העונה הקרובה EA SPORTS תעדכן אותנו בכל הפרטים.

איך זה ישפיע על PES 2016? למרות שמדובר בהסכם שותפות תוכן עם קבוצה ספרדית שמשחקת בלה-ליגה, הודיע אדם באטי, מנהל המשחק פרו אבולושן 2016, כי לא תהיה לכך כל השפעה וכי אין שינוי ולה-ליגה עדיין תשתתף במשחק הכדורגל הבא של קונאמי. שנה הבאה, הכל יכול להיות…

FIFA 16 שיכלול השנה גם כדורגל נשים, ישוחרר ב-25 בספטמבר לקונסולות Playstation 4, Playstation 3, Xbox One, Xbox 360 וגם למחשב האישי.

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

כרגיל פיפא מתעלה על פרו בכל אספקט…

צודק! אין על פיפ"א..!
פרו זה חרא לעומת פיפ״א..

היית מת! אין על בארסה!

ריאל מדריד- הקבוצה הטובה בעולם!

אולי יעניין אתכם
Close