כדורגל נשים מגיע ל-FIFA 16, גם תאריך שחרור נחשף

הגיע הזמן, כדורגל נשים מגיע למשחקי הכדורגל, והראשונה להביא אותו היא EA במשחק הפיפא הבא.

כשבכירי פיפא נחקרים אי שם בעולם על שחיתות ועושים כותרות שליליות, פיפא 16 עושה כותרת מאוד חיוביות. כדורגל הנשים שתופס תאוצה בשנים האחרונות וזוכה להרבה יותר הכרה בעולם הכדורגל ואפילו בארצנו (בארץ ייערך טורניר היורו לנשים מתחת לגיל 19), עושה גליץ' ראשון לעולם משחקי הוידיאו ונכנס לראשונה למשחק וידיאו כלשהו העוסק בכדורגל.

כ-12 נבחרות נשים ייכנסו ל-FIFA 16 ויהיו זמינות למשחק בטורניר אופליין, מאץ' דיי וברשת, נבחרות הנשים יוכלו לשחק רק בינן לבין עצמן, אז אם חשבתם לשחק עם מסי וחבריו מבארסה נגד אחת מנבחרות הנשים, תאלצו לבטל את התכנונים. להלן הנבחרות שייקחו חלק במשחק:

-ארצות הברית
-צרפת
-שוויץ
-אנגליה
-ברזיל
-קנדה
-אוסטרליה
-ספרד
-סין
-איטליה
-מקסיקו

הדבר לא נלקח בקלות ראש באולפני הפיתוח ונבחרות הנשים זכו למו-קאפינג משלהן, והאנימציות של הנשים והגברים יהיו שונות בהתאם למציאות.

בנוסף לכך, בהכרזה קצת יותר שקטה הוכרז תאריך השחרור למשחק והוא נקבע ל-25 בספטמבר, המשחק ישוחרר לפלטפורמות Playstation 4, Playstation 3, Xbox One, Xbox 360 ולמחשב האישי באותו התאריך.

מה דעתכם על כניסתו של כדורגל הנשים לעולם הגיימינג? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איפה סילבי

וואו איזו הפתעה! ממש מגניב לפי דעתי ואני בהחלט הולך לקנות אותו. תכלס אני לא אוהד כדורגל גדול אבל המשחק ממש מהנה ועשוי טוב. כמובן שהוא לא חף מבעיות כמו במולטי אבל אני גם ככה לא ממש אוהב מולטי אז זה לא כזה משנה לי.

זה רק אני או שהגראפיקה נראת מיושנת במיוחד בשיער של השחקניות

לי נראה שהשיער זה הדבר היחיד שנראה טוב… הראשים טיפה uncanny…