טלאי רביעי ל-Assassin's Creed Unity יצא ב-15.12. קוני Season Pass יפוצו בשבוע הבא

ac broken

אנחנו בטוחים ששחקני Assassin's Creed Unity בהמוניהם רוצים שיוביסופט תשחרר את העדכון הבא למשחק החדש והכושל טכנית שלה, והפאטץ' הבא יהיה הרביעי מהמפתחת הצרפתייה.

בתחילת השבוע שעבר, יוביסופט הודיעה שהטלאי הרביעי למשחקה החדש Assassin's Creed Unity נמצא בפיתוח ושאמור להשתחרר בקרוב. היום, מפתחי Unity הכריזו שהפאטץ' יצא ביום שני הבא, בתאריך 15 בדצמבר.

אין הרבה מידע על כמה תיקונים ושיפורים יכלול הפאטץ' הרביעי, אך באמירה ראשונית הזכירה יוביסופט שיפורים במספר התמונות פר שניה (FPS) לצד דברים נוספים.

הבעיה העיקרית עם משחקה הפופולארי של יוביסופט הוא קצב התמונות הפרובלמטי גם על הקונסולות שמתקשות להחזיק אותו יציב, ובשל כך צוות הפיתוח עומל לתיקון הבעיה, והפאטץ' השלישי של המשחק לא עזר בהרבה.

שגיאה "CE-34878-0" ב-PlayStation 4, בעיות Co-Op ובעיות באפליקציה הנלווית גם הן דווחו רבות ואנחנו מצפים לתיקונם בפאטצ'ים הבאים. יכול להיות שבעיות אלו נכללות בטלאי הרביעי, אך תיאורו מיוביסופט כללי מכדי להבטיח זאת, לכן אנו יכולים רק לחכות ולצפות לפרסום רשימת השינויים המלאה.

uplayconnect

הפרטים לא נחשפו.

זיכרו, למרות שיוביסופט אינה הודיעה על בעיות ספציפיות שיתוקנו עד כה, היא כן אמרה שהטלאי הרביעי יתייחס לבעיות היציבות והביצועים של המשחק, כמו כן גם בעיות רשת.

יהיו עוד שיפורים ותיקונים, טוענת החברה, חוץ מזה שום פירוט לא ניתן, ורשימת השינויים המלאה ככל הנראה תשוחרר גם היא כמו הפאטץ', ביום שני הקרוב.

תחת אותה הכותרת, יוביסופט מאשרת שהטלאי המדובר ישוחרר לכל הפלטפורמות ב-15, דצמבר, אז לא משנה על איזו פלטפורמה אתם משחקים, תצפו לעדכון.

לשחקני מחשב בעל כרטיס מסך מבית AMD מומלץ לעדכן את הדרייברים האחרונים לביצועים אופטימליים לפני ואחרי הפאטץ'.

dead kings

באתי, ראיתי, התבאסתי.

Assassin's Creed Unity נחשב לכישלון הגדול ביותר השנה עם מספר בעיות בהשקה שלא ניתן למנות. רוב הבעיות היו כה מגוחכות עד שנאלצה יוביסופט לבטל את ההרחבות המתוכננות למשחק וכל מי שקנה את ה-"Season Pass" לפני ה-25 בנובמבר יקבל משחק לבחירתו בחינם מתוך רשימה של יוביסופט, החל משבוע הבא (את הפיצוי ניתן לממש עד ה-15 במארס, 2015) הרשימה תכלול את המשחקים הבאים:

  • Far Cry 4
  • The Crew
  • Watch Dogs
  • Rayman Legends
  • Assassin's Creed IV: Black Flag
  • Just Dance 2015

הזכאים לפיצוי, כאמור, קוני ה-"Season Pass", רשאים לכך לא משנה על איזו פלטפורמה הם משחקים.

ובאשר ליתר השחקנים, ההרחבה "Dead Kings" תשוחרר בקרוב ותהיה זמינה בחינם לכולם.

אז, קוראים יקרים, קניתם את ה-Season Pass שבוטל? איזה משחק מבין הרשימה למעלה תיקחו? בינתיים אם עוד לא קראתם, אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו למשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כזה מעצבן. התכוונתי לקנות את הseason pass ב26 בנובמבר! אז גם אין לי משחק חינם וגם אין season pass. הייתי לוקח ככל הנראה far cry 4 או ריימן

אני לוקח את t5he crew

אתם ממש מגזימים
אני קניתי את המשחק לPS4 והוא עובד מעולה, לא היו דרופים כמו שכולם אומרים והמשחק רץ כמעט תמיד בין 25-30 פריימים לשניה ולפעמים אפילו יותר
הפאטצ האחרון עשה קצת בעיות אני מסכים והיו לי שני דרופים (היחידים שקרו) אבל חוץ מזה אני נהנתי מהמשחק כמו מכל משחק אססינס קריד אחר והוא אפילו היה בין הטובים.

מר שמול, 25-30 פפ"ס זה לא בדיוק יציב, בטח לא חלק. לי יש את גרסאת המחשב של המשחק ועל ההגדרות הגבוהות רץ לי בין 35 ל-50, ולגבי נווידיה? עם הגדרות Nvidia המשחק רץ לי על 20 פפ"ס לכל היותר – עבודה גרועה של יוביסופט.

המשחק כן מהנה, אני חושב שאני יכול להגיד שהוא הטוב ביותר שלהם בשנים האחרונות, אבל הוא לוקה בבעיות טכניות רבות.

אני לוקח FC4

תהנה!

6
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x