וול סטריט ג'ורנל: קול אוף דיוטי הבא יושק ישירות ל- Game Pass. הסדרה הכניסה עד כה יותר מ-30 מיליארד דולר

באנר TMS

האתר וול סטריט ג'ורנל מדווח כי מיקרוסופט (Microsoft) מתכננת לבצע שינויים מרחיקי לכת, בעקבות עסקת אקטיביז'ן-בליזארד (Activision Blizzard), באופן שבו תשיק את משחק 'Call of Duty' הבא ישירות לשירות המנויים שלה Game Pass ביום ההשקה.

על פי הדיווח, החברה מתכננת טלטלה משמעותית באסטרטגיית מכירת משחקי הווידאו שלה על ידי שחרור הפרק הקרוב של "Call of Duty" לשירות המנויים שלה במקום הגישה הרווחית הוותיקה של למכור אותו במחיר מלא.

CoD – מכירות של 30 מיליארד דולר

התוכניות, שמסמנות את השינוי הגדול ביותר בחטיבת המשחקים של מיקרוסופט מאז סגרה את עסקת הרכישה של Activision Blizzard, צפויות להתפרסם באירוע ה-Xbox השנתי של החברה בחודש הבא, לפי אנשים שמכירים את הנושא. לצרכנים עדיין תהיה את האפשרות לרכוש את המשחק בשיטה המסורתית בקונסולות או במחשב.

יש לציין שלא מדובר כרגע בדיווח רשמי, אבל הוול סטריט ג'ורנל לא עוסק בהפצת שמועות חסרות בסיס.

"Call of Duty" הוא אחד מנכסי הבידור המצליחים ביותר אי פעם, והניב הכנסות של יותר מ-30 מיליארד דולר עד היום. כל משחק בסדרה נמכר בממוצע בכ-25 מיליון עותקים במחיר סביב ה- 70 דולר בשנים האחרונות.

לפני העסקה של מיקרוסופט בשנה שעברה, אקטיביז'ן מעולם לא ששה לאמץ באופן מלא מנגנונים מבוססי מנויים למשחק שעדיין מושך מיליוני גיימרים במחיר פרימיום.

שירות המנויים של מיקרוסופט, Game Pass, עולה בין 9.99 ל- 16.99 דולר לחודש, ומספק גישה למאות משחקים ממיקרוסופט ועשרות חברות אחרות. השירות זמין רק בקונסולות ה-Xbox ובמחשבים האישיים של מיקרוסופט.

על פי התוכנית החדשה של מיקרוסופט, שחקנים יכולים בסופו של דבר לשלם למיקרוסופט 'פחות 'מחיר מופחת' עבור "Call of Duty" החדש בתקווה שהיא תמשוך משתמשים חדשים ל-Game Pass שבסופו של דבר ישלמו לו יותר בטווח הארוך.

החברה מסתמכת על כך שכמו משחק החלל של מיקרוסופט "Starfield" ששוחרר ב-Game Pass בעת ההשקה וגרם למספר שיא של מנויים חדשים ביום אחד, אותו אפקט יתרחש בעזרת קול אוף דיוטי.

עידן CoD on Game Pass?

במהלך תהליך הרכישה הארוך של אקטיביז'ן-בליזארד, פיל ספנסר רמז שהוא היה רוצה לראות את CoD ב-Game Pass ביום ההשקה וגם בפלייסטיישן פלוס.

מיותר לציין שהצבת Call of Duty ב-Game Pass היא סיכון כלכלי גדול עבור מיקרוסופט. כך גם טוען מנהל יחסי הציבור לשעבר של 343 Industries (משחקי 'היילו'), בראד הילדברנד, שטוען כי שחרור כותרים ב-Game Pass ביום 1 גורם להם "להחמיץ קשות" את יעדי מכירות.

מצד שני, אנחנו מדברים על החברה עם השווי הגבוה ביותר בעולם כיום, 3.11 טריליון! שעקפה את אפל לא מזמן. כך שלמרות הסיכון, זה יהיה מכה קלה בכנף.

Call of Duty השנה מפותח על ידי Treyarch וצפוי להיות המשך של זיכיון Black Ops במהלך מלחמת המפרץ (שם זמני Black Ops Gulf War), האם הוא יחל את עידן ה- "CoD on Game Pass"?

ה-Xbox Games Showcase שבו ייחשף Call of Duty הבא ואולי גם Gears 6, יתקיים ב-9 ביוני.

הצטרפו לכל החדשות

בטלגרם ובווטסאפ

לוגו רשמי של טלגרם
לוגו רשמי של whatsapp
שיתוף:
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות