Knockout City הופך להיות משחק חינמי

המשחק ששוחרר לפני פחות משנה יהפוך להיות חינמי בתום עונה 5 שלו

אולפני Velan הכריזו היום בפוסט בבלוג כי 'נוקאאוט סיטי' (Knockout City), משחק מרובה משתתפים מבוסס קבוצת דודג'בול המבוסס על שיתוף פעולה, יהפוך למשחק חינמי באביב הקרוב. היעד הוא שזה יקרה בדיוק לאחר סיום עונה 5, שמתוכננת להתחיל ב-1 במרץ ומתוכננת להימשך למשך 9 שבועות. האולפן לא ציין באילו פלטפורמות המשחק יהיה בחינם.

אנחנו ממש נרגשים להביא את המשחק שלנו למיליוני שחקנים חדשים ברחבי העולם, על ידי הסרת תג המחיר לחלוטין.

הסטודיו הודיע כי הוא יתחיל בהפצה עצמית של Knockout City עם המעבר של המשחק ל-free-to-play.

לא יכולנו להציג לעולם את Knockout City ללא התמיכה המדהימה של EA Originals, אבל עכשיו כשאנחנו עוברים ל-free to play, הצעד הבא הטבעי הוא לקחת לידינו את אחריות ההוצאה לאור ולעבוד עוד יותר עם הקהילה שלנו.

בונוסים לבסיס השחקנים הקיים

כדי לא להשאיר טעם רע בפיהם של השחקנים ששילמו על המשחק, Velan Studios הכריזו שעונה 6 של Knockout City תכלול מוצרי קוסמטיקה מיוחדים, שיפורי XP והטבות נוספות למי שרכש בעבר את המשחק.

העדיפות הראשונה שלנו תמיד תהיה הקהילה שלנו, ובנינו חבילת נאמנות מיוחדת לעונה 6 במיוחד עבור אלה שכבר רכשו את המשחק לפני השקת עונה 6, שיכלול מוצרי קוסמטיקה אגדיים בלעדיים, חיזוקי XP ו-2,000 Holobux.

נוקאאוט סיטי שוחרר ב-21 במאי, שנה שעברה והופץ על ידי חברת EA. המשחק אמנם זכה לביקורות טובות עם ממוצע ציונים מעל 80 אך הוא לא הצליח למצוא בסיס מעריצים גדול מספיק כדי לאפשר לאלמנטים המקוונים שבו לפרוח.

מקור: EA


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות