היכונו ל- PS5 Showcase: האם סוני תחשוף מחיר ותאריך השקה ל-PS5?

האירוע הבא של סוני יהיה ה- PS5 Showcase שיתקיים השבוע, ב -16 בספטמבר. מחיר ותאריך השקה עשויים להיחשף


ביום רביעי הקרב, ה-16 לספטמבר, שעה 23:00 שעון ישראל, תקיים סוני אירוע דיגיטלי בשם PS5 Showcase. על פי הפוסט בבלוג הפלייסטיישן הרשמי, החברה רוצה "לתת לכם מבט נוסף על כמה מהמשחקים הנהדרים שמגיעים ל- PS5 בהשקה (ומעבר לה!). לפני שהפלייסטיישן 5 תושק במועד החגים הקרוב".

האירוע שיועבר בשידור חי באינטרנט יהיה באורך של סביבות ה- 40 דקות, ויכלול עדכונים על הכותרים האחרונים של אולפני החברה העולמיים ושותפי הפיתוח שלה. בשידור תוכלו לצפות בשידור חי ב- Twitch או ב- YouTube ביום רביעי הקרוב.

מלבד אזכור ההתעסקות בכותרים חדשים המגיעים לקונסולה, סוני לא סיפקה פרטים נוספים שייחשפו כמו תאריך ההשקה של הקונסולה או מחיר ה-PS5. עד כה, סוני הודיעה כי תשיק שני דגמי פלייסטיישן 5 – דגם עם כונן Blu-Ray ודגם דיגיטלי בלבד. שני הדגמים יגיעו עם SSD מהיר במיוחד בנפח 825GB של סוני וההבדל היחיד בניהן הוא הכונן.

הדיווח האחרון חשף את התוכן באריזת ה- PS5 ובאריזת מהדורת ה-PS5 הדיגיטלית, שהן זהות לחלוטין. בתוך הקופסה תמצאו את בקר DualSense, בסיס לקונסולה, כבל HDMI, כבל חשמל, כבל USB ו-PS5 עם כונן SSD בנפח 825GB, ו- Astro’s Playroom מותקן בה מראש.

אחרי שחברת מיקרוסופט הכריזה רשמית על המחיר ומועד השקה של Xbox Series S במחיר של 300 דולר ו- Xbox Series X שתעלה 500 דולר ותושק ברחבי העולם לצד ה-Series S החל מה-10 בנובמבר, נראה הגיוני וסביר מאוד להניח כי סוני תודיע סוף סוף על מחיר ותאריך השחרור של ה- PS5. במיוחד לאור העובדה שהזמנות מראש לשתי קונסולות ה- Xbox יוצאות לדרך ב -22 בספטמבר.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות