מיקרוסופט מאשרת: Xbox Series X תושק בנובמבר

Xbox Series X, קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט תושק בחודש נובמבר הקרוב עם אלפי משחקים המשתרעים על פני ארבעה דורות

בכדי להמתיק את המכה של דחיית המשחק Halo Infinite, אישרה הערב מיקרוסופט את מועד השקתה של קונסולת הדור הבא שלה, Xbox Series X. החברה מתהדרת באלפי משחקים המשתרעים לאורך ארבע דורות, שיושקו לקונסולת ה- Xbox Series X ברחבי העולם בנובמבר הקרוב. למעלה ממאה כותרים עם אופטימיזציה מלאה ל- Xbox Series X, שנבנו כדי לנצל את מלוא היתרון של הקונסולה החזקה, ומתוכננים לצאת בשנה זו. ועם תכונות קונסולה חדשות לגמרי כמו Direct X raytracing על ידי חומרה, מהירות פריימים של  120 לשנייה, טעינה מהירה יותר , המשחקים ייראו וירגישו טוב יותר, לא משנה אילו משחקים תבחרו לשחק.

Smart Delivery

יותר מ- 50 משחקים חדשים שתוכננו השנה והותאמו במיוחד ל- Xbox Series X, כוללים את Assassin's Creed Valhalla, Dirt 5, Gears Tactics, Yakuza: Like a Dragon, ו- Watch Dogs: Legion. תכונת ה-Smart Delivery תאפשר לכם לקנות את המשחקים האלה פעם אחת כדי לשחק בגרסאות הטובות ביותר עבור הקונסולה שתבחרו.

משחקים חדשים שפותחו ל- Xbox Series X ונכללים ב- Xbox Game Pass, כוללים כאלה שהם בבלעדיות כמו ה- Medium, Scorn, Tetris Effect: Connected, ועוד. מיקרוסופט ציינה עוד יותר מ- 40 משחקים פופולריים שעברו אופטימיזציה חדשה כדי לנצל את מלוא כוחה של ה- Xbox Series X כמו Destiny 2, Forza Horizon 4, Gears 5, Ori and the Will of Wisps, Madden NFL 21, ועוד.

ספרייה משותפת של משחקים מעולים דרך Xbox Game Pass

מאות מפתחים עובדים על משחקים חדשים ל- Xbox Series X שיעלו את הרף לנאמנות ומהירות; והדרך הטובה ביותר לגלות משחקים חדשים תהיה באמצעות Xbox Game Pass. Game Pass עם ספריית תוכן על פני הקונסולה והמחשב (WIN10), כולל כל המשחקים של אולפני Xbox Game, במחיר חודשי נמוך.

עשרות משחקים בחינם למנויים, היישר ממכשיר האנדרואיד שלכם

החל מה- 15 בספטמבר, חברי Xbox Game Pass Ultimate יוכלו לשחק ביותר ממאה משחקים מהענן בסמארטפון או בטאבלט אנדרואיד שלהם, באמצעות Project xCloud. לא רק שתוכלו לשחק דרך הסמארטפון אלא תוכלו גם לקבל את כל החוויות שקיימות בקונסולות Xbox כמו רשימת החברים שלך, הישגים, הגדרות בקר והתקדמות משחק שנשמרה, נייס.

אלפי משחקים על פני ארבעה דורות של תוכן

Xbox Series X הולכת להיות אם כל הקונסולות של מיקרוסופט שתאגד בתוכה את כל המשחקים והזיכיונות האהובים עליכם בארבעה דורות של Xbox. תאימות לאחור פה תהיה ברמה שלא הייתה עד כה באף קונסולה. התחייבות זו של מיקרוסופט, פירושה שתהיה לכם גישה לאלפי כותרים בארבעה דורות של תוכן – מ- Xbox, Xbox 360 ו- Xbox One.

Xbox Series X – חזקה יותר, מהירה יותר

יש לחברה צוות תומכים אחורי שעסוק בפיתוח וחידושים הניתנים ליישום שכותרים היסטוריים, כלומר, שיפור של המשחקים שאתם מכירים מדורות קודמים. אופטימיזציות אלה כוללות את היכולת להעניק לכותרים רזולוציות גבוהות של עד 4K, לספק טכניקות שחזור של HDR למשחקים שפותחו שנים לפני כניסת HDR, ליישם סינון אניסוטרופי כדי לשפר את איכות התמונה, ויצירת דרכים להגדיל או להכפיל את קצב הפריימים של משחקים מסויימים.

Xbox Series X תושק בנובמבר הקרוב בסמוך להשקת ה-PS5 של סוני. Xbox Series S, הקונסולה המוזלת, צפויה לקבל הכרזה בקרוב.

מקור: Xbox News

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות