אתם לא לבד: יש כרגע מעל 3 מיליארד גיימרים ברחבי העולם

דו"ח חדש של DFC Intelligence חושף את מספרם של השחקנים ברחבי העולם נכון להיום. יש כרגע בכל העולם מעל ל-3 מיליארד שחקנים בכל הפלטפורמות


הדו"ח האחרון והמעודכן לפילוח העולמי של שחקנים/גיימרים שוחרר ביום שישי הקרוברביעי האחרון על ידי חברת מחקרי שוק המשחקים בתעשיית המשחקים DFC Intelligence. נכון לאמצע השנה, אוכלוסיית הגיימינג העולמית מונה לא פחות משלושה מיליארד שחקנים. מדובר בעלייה חדשה של שחקנים ברחבי העולם, והתחזיות הקודמות לכמות שחקנים שכזאת, שתחצה את רף ה-3 מיליארד, דיברה על שנת 2023.

אחת הסיבות לעלייה המטאורית במספר הגיימרים ברחבי העולם נזקף "לזכותה" של הקרונה. תקופה מאתגרת זו בה אנו חיים, אילצה מאות מיליוני אנשים להסתגר בבתים, חלקם הגדול מצאו את עצמם עם זמן פנוי רב והדרך לגיימינג הייתה קצרה. ההצלחות האחרונות בענף כמו Warzone ו-"Animal Crossing: New Horizons" ו- CoD: Mobile נזקפות ישירות לעידן הקורונה.

Warzone – הבאטל רויאל החינמי של קול אוף דיוטי

כמה גיימרים יש בעולם שוק המובייל ?

כצפוי, שוק המשחקים הסלולריים הוא ללא ספק השוק הצומח ביותר, כאשר כמעט מחצית משלושת מיליארד השחקנים הנזכרים בדו"ח משתמשים בסמארטפונים בלבד כדי לשחק. הדו"ח כולל גם פירוט לפי אזור, ומראה עד כמה גדול שוק המשחקים לנייד בלבד באסיה.

שחקני מובייל ברחבי העולם- אסיה וכל השאר

שוק ה PC Gaming והקונסולות

בהתייחס לשחקני ה-PC, הנתונים עוד יותר מעניינים. סין היא המדינה הגדולה ביותר בכל הקשור למשחקי מחשב עם 300 מיליון משתמשים, ואחריה, הודו עם 150 מיליון גיימרים שמשחקים במחשב האישי. בסה"כ יש 1.5 מיליארד שחקני PC בעולם.

מספר שחקני ה-PC ברחבי העולם, על פי מדינות

הנתון המפתיע מהדו"ח הוא שחקני הקונסולות, פלייסטיישן, אקסבוקס ומכשירי נינטנדו. כשמדובר במערכות משחק של קונסולות ייעודיות, רק כ -3% מהאוכלוסייה העולמית וכ -8% מאוכלוסיית הגיימרים הם צרכני קונסולות. עם זאת, לקבוצה צרכנית זו יש את ההוצאה הגבוהה ביותר למשתמש.

באסיה הכי הרבה שחקנים שמשלמים

הדו"ח מפרט את כמות השחקנים בכל מדינה (לצערנו, ישראל לא מופיעה בדו"ח). להלן כמה נקודות עיקריות נוספות מהפילוח לצרכני משחקי וידאו, נכון להיום:

  • אסיה היא האזור המוביל לשחקנים שמשלמים – 1.42 מיליארד גיימרים
  • באירופה 668 מיליון גיימרים משלמים על משחקים.
  • באמריקה הלטינית 383 מיליון צרכני משחק משלמים
  • בצפון אמריקה 261 מיליון צרכני משחק משלמים
  • *ישנם כ- 1.5 מיליארד צרכני משחקי מחשב PC.

*מדובר בחפיפה מסוימת עם גיימרים המשתמשים גם במערכות קונסולות והתקנים ניידים.

מקור: DFC Intelligence

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות