Forza 6 Apex הוכרז למחשב האישי וישוחרר באביב, צפו בטריילר החדש

1cc92786-77f4-4587-9de0-23fdc0082d16

כנראה שסדרת פורצה לא בלעדית יותר לקונסולות Xbox.

Forza Motorsport 6, משחק המירוצים החדש ביותר בסדרת Forza, ששוחרר שנה שעברה כבלעדי לקונסולת Xbox One במהלך ספטמבר, כנראה לא יישאר יותר בלעדי, כך אישרה אמש מיקרוסופט, לצד השמועה החזקה שהתעוררה חודש שעבר. למשחק קוראים Forza 6 Apex, שדומה מאוד בקונספט שלו למוטורספורט 6, אך יכיל מעט יותר דברים מאשר פורצה 6 של XB1.

Forza 6 Apex יראה אור במהלך האביב הזה למחשב האישי (Windows 10 בלבד), וידרוש DirectX 12. יתרה מזאת תהיה גם תמיכה ברזולוציית 4K. המשחק יהיה חינמי, וכדי לשחק בו תצטרכו להורידו מהחנות של Windows 10. להלן הדברים שיהיו בגרסה:

  • Forza 6 Apex יכלול כמה דברים חדשים, ביניהם מערכת ניקוד חדשה, שם תוכלו לאתגר את עצמכם נגד החברים שלכם, ולראות מי הוא הטוב ביותר, בעזרת הניקוד הגבוה.
  • רמה חדשה תהיה כלולה, כדי לעזור לשחקנים שלא שיחקו בעבר במשחקי Forza. כמו כן, גם מוד הקריירה חוזר ויהיה מורכב מ־12 אירועי מירוץ שונים.
  • שחקנים יוכלו ליהנות מסדרת "אירועי הזרקורים" , כשיתחדשו האתגרים על בסיס שבועי, כל פעם יהיו אתגרים שונים שיהיה כיף לחקור.

גרסת המחשב תכלול 63 רכבים, 20 מסלולים עם 6 מקומות שונים, יחד עם מערכת היום-לילה/גשם-שמש. גם מצב נזק מלא לרכב שלכם יתווסף. להלן הטריילר של המשחק ברזלוציית 4K:

https://www.youtube.com/watch?v=BGSQbc5TiWM

שחקני Xbox One יכולים כבר היום לרכוש את ההרחבה החדשה של פורצה 6 מוטורספורט, שתכלול 20 רכבים חדשים, מלבד ה־450 שכבר נמצאים במשחק, ועוד תוספות חדשים. היא עולה 20 דולר וזמינה בחנות Xbox.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות