זעם הכביש: טריילר עצבני חדש למשחק Mad Max

Mad Max

Warner Bros. Interactive Entertainment, מפיצת המשחק, שחררה טריילר חדש למשחק Mad Max – משחק הווידאו שמתקיים ביקום פוסט-האפוקליפטי ומפותח על ידי Avalanche Studios.

הטריילר החדש שאורכו מתקרב ל-3 דקות, חושף לראשונה באופן חלקי כמובן, את סיפור המשחק. פיצוצים, יריות, מרדפי מכניות והרבה אלימות אלו רק חלק מהדברים שניתן לראות בטריילר העצבני של Mad Max, שמתחיל בגנבת הרכב של מקס ומציג לנו את המרדף שלו אחר המכונית. כפי שנחשף בעבר בטריילר – גמפליי של המשחק, שחקני המשחק נזרקים לתוך שממה ללא רכוש וחייבים לבנות המכונית "מגנום אופוס", שאותה ניתן לשדרג בהתאמה אישית. במסגרת ההתאמה האישית של הרכב האפשרויות משתרעות עד כדי הוספת אמצעי לחימה שונים לרכב, שירון וכלי נשק. כל זאת על מנת שתוכלו לשמור על עצמכם.

כאמור השחקנים לוקחים על עצמם את הדמות של מקס והמרדף הבלתי פוסק של מקס אחר גונבי הרכב שלו כנראה יהווה את החלק המשמעותי ביותר בעלילת המשחק. הנוף של המשחק מורכב מקניונים, מערות ומדבריות נטושות. העולם של המשחק מחולק לכמה אזורים, כשלכל אזור יש סיפור רקע משלו ונוף ייחודי. ניתן גם לראות ציוני דרך וחורבות בכל אזור. מערכת מזג האוויר של המשחק תהיה דינמית עם זמני יום ולילה.

אף על פי שהמשחק היה אמור להשתחרר במקור במהלך 2014, המשחק Mad Max ישוחרר ב-1 באוקטובר הקרוב ויגיע לקונסולות Xbox One ,PlayStation 4 ולמחשב האישי. בחודש מרץ האחרון בוטלו גרסאות המשחק לקונסולות הדור הקודם, ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3.

[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

What a lovely day!