מיקרוסופט: "צפו להפתעות רבות באירוע הכרזת האקסבוקס ולטונות של משחקים בלעדיים ב-E3"

אירוע החשיפה של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט ממש מעבר לפינה, ובחברה מבטיחים שצפויות לנו הפתעות רבות, וים של משחקים אקסלוסיבים ב-E3.

מיקרוסופט דנה בפודקאסטים האחרונים  של מייג'ור נלסון בתוכניותיה עבור האירוע הגדול שלה ביום שלישי הקרוב, הכרזת קונסולת הדור הבא של ה-Xbox . על פי דבריה מדובר ב "הנחת היסוד" לעתיד המשחקים ותחום הבידור שיימשך בתערכות-E3 בחודש הבא, אירוע בו החברה מבטיחה כי תכריז על "טונות של משחקים בלעדיים".

במבנה הזה יתקיים אירוע ההכרזה של האקסבוקס דור הבא

אהרון גרינברג, מנהל עסקי הבידור האינטראקטיביים, הוא האיש שהביא לנו תמונות ראשונות מהמקום בו יתרחש האירוע, והוא אחד האנשים הבולטים בהפקת אירוע החשיפה הכל-כך חשוב הזה. בפרק הפודקאסט האחרון (476) של מייג'ור נלסון (Major Nelson) הוא אמר:

אנחנו באמת הולכים לספר סיפור אחד על פני שני אירועים, אנחנו הולכים להתחיל ב -21 לחודש זה, באירוע בו נחשוף את פלטפורמת ה-Xbox הבאה, החזון שלנו לעתיד של משחקים, העתיד של בידור[..] בהחלט יש לנו בקנה הרבה הפתעות, ואנשים הולכים לקבל מבט מבפנים על תהליך היצירה של הפלטפורמה החדשה והצוות שהביא אותו לחיים, אנו נתמקד הפעם באנשים.
Xbox-720-Reveal

אנחנו כבר יודעים כי המשחק Call of Duty: Ghosts יציג את מופע הבכורה שלו באירוע של מיקרוסופט, והשמועות גם מספרות שמשחק הבכורה של יוצרי קול אוף דיוטי, חברת ריספאון (Respawn), יושק בלעדית לXbox720 ואולי יקבל במה באירוע. מעבר לfl, לא ידוע על משחקי בלוקבאסטרס אחרים שייחשפו באירוע, אם בכלל.

לדברי גרינברג, המשחקים העתידיים של החברה יקבלו את מלוא הבמה בתערכות E3 ביוני:

E3 הוא האירוע של המשחקים שלנו, ב-E3, אני מתכוון, אם אתה גיימר, אתה הולך להיחשף לטונות של משחקים בלעדיים, בכורה עולמית, וכמובן גם מעבר לכך יש לנו עוד הרבה לחלוק בין אז לבין תקופת החגים. כולם יודעים שהאנשים באינפיניטי וורד עובדים קשה על הבכורה עולמית של Call of Duty: Ghosts, ואנחנו הולכים לראות בפעם הראשונה איך נראה המשחק הזה.

Call-of-Duty-Ghosts-הוכרז

מיקרוסופט תחשוף את קונסולת ה-Xbox של הדור הבא ב -21 במאי.

מקור: videogamer

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות