משחק הבכורה של Respawn יושק בלעדית לאקסבוקס 720 [שמועה]

המשחק הראשון המיוחל של יוצרי סדרת Call of Duty, חברת Respawn, יהיה משחק יריות עתידני מגוף ראשון, יהיו גם רובוטים ויושק בלעדית לדור הבא של קונסולת ה- Xbox, לזה חיכינו?

האתר Kotaku מדווח כי הגיע אליו מידע רב על המשחק הבא של חברת ריספאון, שמאחוריה עומדים האנשים שהביאו את סדרת קול אוף דיוטי למקום שהיא נמצאת בו היום. אחד המקורות מצביע על כך שלמרות שהמשחק יהיה בלעדי לקונסולה הבאה של מיקרוסופט, תהיה גם גרסת ה-Xbox 360, אבל לא לפלייסטיישן (PS3) היריבה הגדולה וגם לא לקונסולה של נינטנדו (Wii U), ומה עם ה-PC אני שואל?

Respawn kotaku
המשחק החדש של ריספאון יהיה משחק יריות עתידני מגוף ראשון, והמקור מתאר את המשחק כקרב של דוד ווגוליית: דוד הם חיילי רגלים חמושים היטב וגוליית הוא ענק/חיילים טיטאנים. הטיטאנים הם סוג של חיילי mech (רובוטים, נגזר מ Mechanical) שנעים בזריזות שלא נראתה עד כה במשחקים כמו MechWarrior או גדודי פלדה (Steel Battalions). כדי לשמור על איזון, מפות משחק יגבילו את מספר הטיטאנים שניתן להשתמש בה בסיבוב. חברת ריספאון אגב, רשמה לאחרונה סימן מסחרי על המילה "טיטאן" (Titan).

על פי אחד מהמקורות המשחק מפותח על גרסה משופצת של מנוע Source שבבעלות חברת Valve, ולא על מנוע שקשור ל-EA, או ל DICE. המקור סבור שהמשחק נראה טוב מאוד על האקסבוקס 720, אבל לא טוב כמו Battlefield 4 של EA. משחקי קול אוף דיוטי אף פעם לא היו שיא הגרפיקה גם ככה, המשחקיות ומצב המולטיפלייר המלוטש הפכו את הסדרה לכזו מצליחה. המקור מדגיש כי מדובר במשחק מרובה משתתפים שיתמוך עד 16 שחקנים עם אפשרות לתוספת בוטים. למעשה, המשחק תמיד מחובר לאינטרנט, ולא התקבלה תשובה האם יהיה אפשר לשחק באופליין או אם קיים מצב קמפיין לשחקן יחיד.

BF4-גרפיקה-לא-חשובה
לא תהיה גרפיקה כזאת

משחק יריות מגוף ראשון בעולם של מדע בדיוני, מחזק את הדברים שאמר מפיק לשעבר בסדרת באטלפילד, שמקווה לראות את הסדרה שעבד בה, חוזרת לימי BF2142. קונספציה דומה גם ראינו במשחק הבא של חברת באנג'י, יוצרת סדרת "היילו", משחק שייקרא Destiny.

שינוי שכזה יכול סוף סוף לספק את משחק ה- Sci-Fi שראשי ריספאון חלמו לעשות כשעבדו תחת חברת Activision אך טענו שהם לא יכלו, כאשר אקטיוויז'ן דחפה אותם להמשיך את קו הלוחמה המודרני של הסדרה. המצחיק הוא, שבשנת 2006, לקח לחברת אקטיוויז'ן הרבה זמן להשתכנע שסדרת קול אוף דיוטי חייבת להתנער ממלחמת העולם השניה ולעבור למלחמה מודרנית, COD4. השם טיטאן מתקשר גם למשחק שאולפני בליזארד עובדים עליו, תחת Activision Blizzard, משחק חדש מרובה משתתפים מסיבי, הראשון מאז World of Warcraft, ששם הקוד שלו הוא..טיטאן.

ריספאון הוקמה בשנת 2010 בעקבות הדחתם של ווינס זאמפלה וג'ייסון ווסט, ראשי אולפן אינפיניטי וורד, ע"י חברת אקטיוויז'ן, המו"ל של סדרת Call of Duty. לאחר סכסוך משפטי מתוקשר, הם הגיעו איתה לפשרה, שלאחריה השניים  חתמו על עסקה עם EA, מפיצת משחקי Battlefield, כנראה כדי להתחרות באקטיוויז'ן ובעיקר בסדרת Call of Duty. ג'ייסון ווסט הודיע לאחרונה כי הוא לוקח הפסקה, וזאמפלה הודיע כי הסטודיו הולך לחשוף את המשחק החדש בתערוכת E3.

Jason-West-and-Vince-Zampella

המשחק האחרון שהשניים היו חתומים עליו בסדרת COD היה 'Modern Warfare 2', ששוחרר ב-2009 וזכה להצלחה אדירה. אני מאמין שמשחק הבכורה שלהם יהיה ברמה גבוהה, אבל בלעדי לקונסולה אחת? נחכה לפרטים רשמיים מתערוכת E3 2013.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה??????????
הם עושים צחוק?
🙁

מקווה מאוד שהשמועות לא נכונות