מיקרוסופט תחשוף בקרוב טכנולוגיית AI לרזולוציית-על חדשה

ענקית הטכנולוגיה מתכוונת לחשוף באירוע GDC את טכנולוגיית DirectSR החדשה שלה מבוססת בינה מלאכותית לשיפור ביצועי התוכנה והתאימות

מיקרוסופט מתכוננת לקראת וועידת מפתחי הגרפיקה ( 2024 GDC), המתוכננת ל-21 במרץ, בה היא תחשוף "כמה הכרזות מרגשות". אחת מהן ואולי העיקרית בכנס תהיה DirectSR, טכנולוגיית רזולוציית-על חדשה, Direct Super Resolution שתעשה שימוש בבינה מלאכותית (AI).

DirectSR שואפת להקים פתרון סטנדרטי לכרטיסי מסך הפועלים ברמת תוכנה ומבוצעים על ידי ליבות מואצות של כרטיס המסך.

ההגדרות החדשות של DirectSRX | קרדיט: טוויטר (X)

טכנולוגיה חדשנית זו, שצפויה להופיע לראשונה בעדכון Windows 11 24H2, מדגישה את המחויבות של מיקרוסופט למינוף בינה מלאכותית כדי לשפר את ביצועי התוכנה והתאימות.

בהתחשב בכך שמהנדסי AMD ו-Nvidia יהיו נוכחים באירוע, טכניקת רזולוציית העל החדשה מבית מיקרוסופט תפעל עם כרטיסים גרפיים של שתיהן. נותר רק לראות אם גם חברת אינטל תקבל תמיכה לכרטיסיה.

צוות DirectX יציג את העדכונים האחרונים, ההדגמות והשיטות המומלצות לפיתוח משחקים עם שותפי מפתח מ-AMD ו-NVIDIA. מיקרוסופט תספק תצוגה מקדימה ל-DirectSR, מה שיקל מתמיד על מפתחי משחקים להרחיב את התמיכה ברזולוציית העל במכשירי Windows.

ציטוט מ-GDC
Microsoft DirectSR

מיקרוסופט שואפת להנגיש את הטכנולוגיה המתקדמת הזו למגוון רחב יותר של חומרה ותוכנה. פיתוח זה עשוי להיות מועיל במיוחד עבור משחקים ישנים יותר שאין להם תמיכה בטכנולוגיות קיימות להגדלת קנה מידה כגון FSR (FidelityFX Super Resolution) או DLSS (Deep Learning Super Sampling).

בסופו של דבר, פתרון שכזה מצד מיקרוסופט עשוי להקל בהרבה על מפתחי משחקים ליישם טכנולוגיית רזולוציית-על. אתם מוזמנים לקרוא עוד על הטכנולוגיה הזאת כאן.

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות