נחשפו תמונות קונספט מ Call of Duty: Vietnam

Call-of-Duty-Vietnam

"קול אוף דיוטי: ויאטנם" הוא שם לא רשמי למשחק יריות מגוף שלישי בסדרת קול אוף דיוטי, שמעולם לא שוחרר. המשחק לא "אושר" על ידי אקטיוויז'ן, אך תמונות קונספט ראשונות נחשפו הלילה

את חברת סלאדג'האמר, כולנו כבר מכירים, ויודעים שזו החברה שמפתחת את הכותר הבא בסדרה, Call Of Duty: Advanced Warfare שמבטיח לקחת אותה קדימה, עלילתית וטכנולוגית.

בשנת 2009, אחרי ההצלחה האדירה של מודרן וורפר 2 (MW2), חברת סלאדג'האמר החלה את ההתקשרות שלה עם אקטיוויז'ן, שביקשה ממנה להתחיל לפתח משחק בסדרת קול אוף דיוטי ונענתה לבקשתה, שיהיה מדובר במשחק יריות בגוף שלישי.

על פי IGN, המשחק רצה לקחת את הסדרה למקומות אפלים יותר, והתבסס על המלחמה בוייטנאם בתחילת שנות ה 60'. סלאדג'האמר התייחסה למשחק ההוא וטענה כי הוא היה אמור לעשוק ב"מלחמה סודית" בקמבודיה ולאוס. האולפן בילה כחצי שנה בפיתוח המשחק שכלל התרחשויות בתוך מנהרות תת קרקעיות עם אווירה אפילה, והמשחק היה אפילו שחיק.  אבל בסופו של דבר , החברה כידוע עברה להתלוות לאיפיניטי וורד המתפוררת, כדי לעזור לאנשים שנשארו שם, לפתח את Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call-of-Duty_-Vietnam

תמונות הקונספט שמצורפות לכתבה, נחשפו באתר של האומן אדי דל ריו,  של המשחק ההוא, שמעולם לא שוחרר ומציגות חייל ווייטקונג שעומד לערוף קרב אמריקאי (בראש הכתבה), מטוס מטען בוער (לעיל), וכפר קמבודי מופרד על ידי סיבי גשרים מעץ:

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חבל ש-COD הקרוב לא משחק בסגנון הזה
עדיף כבר שיחזרו למלחמת העולם הראשונה והשנייה במקום לוחמה עתידנית.

כל כך נכון

זה לא לעשוק אלא לעסוק