מנכ"ל אנבידיה צופה שתוך 10 שנים נוכל ליצור משחקים מלאים באמצעות AI

"אנחנו במרחק של 5-10 מכך שבינה מלאכותית (AI) תייצר את כל הפיקסלים במשחק מלא ובזמן אמת"

ראשית, אקדים ואמור שאני לא חושב שמישהו בעוד 10 שנים ישב לו מול מחשב, חזק ככל שיהיה, ויקליד הנחיה פשוטה ליצירת משחק כמו, "צור משחק פעולה-RPG עם גרפיקה מציאותית," ויקבל באופן מיידי משחק מהנה במחשב האישי שלו.

אבל באותה מידה, אם נחזור עשור אחורה, מי חשב לפני 10 שנים שניתן יהיה לייצר סרטוני תלת מימד מציאותיים באמצעות הקלדת הנחיות פשוטות באמצעות הכלי SORA – מחולל וידאו פוטוריאליסטי של OpenAI.

פיתוחי AI יודעים לייצר היום תמונות, סאונד, מודלים תלת מימדיים, וידאו וקוד, תוכן וכמעט כל דבר שניתן להעלות לרשת, וזה רק ממשיך לצבור תאוצה. עשר שנים מהיום, מי יודע מה מחכה לנו?

בכנס הטכנולוגיה GTC 2024 קיבלנו כמה חדשות מרגשות ומסקרנות בעיקר בתחום ה-AI. חברת אנבידיה (Nvidia) חשפה את הדור הבא בארכיטקטורת שרתי לימוד מכונה-Blackwell B200. באשר לגיימינג, חברת EPIC חשפה את אחד הטריילרים היפים שראינו השנה למשחק וידאו שנראה כמו סרט קולנוע.

מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג ערך מפגש שאלות ותשובות עם העיתונות בהמשך הוועידה כדי לספק תובנות נוספות לאן הוא רואה את פני הדברים ומה צפוי לנו בעתיד הנראה לעין. אחת השאלות נגעה לפוטנציאל של משחקים שנוצרו על ידי AI, ואחת השאלות הייתה הייתה: מתי לדעתך נוכל לראות משחקים מלאים שנוצרו בינה מלאכותית (AI)?

התשובה שלו הייתה מעט עמומה, אבל בשורה התחתונה הוא מדבר על 10 שנים מהיום:

אני חושב שכמעט כל דבר בטכנולוגיה, עקומת ה-S אינה ארוכה מעשור ברגע שהיא הופכת להיות אמיתית, ברגע שהיא הופכת למעשית וטובה יותר. וכמובן, ChatGPT היא לא רק פרקטית; ברוב המקרים, היא טובה יותר.

אני חושב שזה עוד פחות מעשר שנים. בעוד עשר שנים אתה בקצה השני של עקומת ה-S הזו. בעוד חמש שנים מהיום, אתה כנראה בדיוק באמצע שבו הכל משתנה בזמן אמת, וכולם אומרים, 'יואו, תראה את זה, זה קורה'. אז אתה רק צריך להחליט, האם אנחנו שנתיים (נהיה) בתוך זה, עשר שנים ? כנראה, אנחנו בטח כבר שנתיים בתוך זה. וכך הייתי אומר שבתוך חמש עד עשר השנים הבאות, איפשהו באמצע, זה במידה רבה המקרה.

עד שזה יקרה, בינתיים, Nvidia וחברות אחרות בוחנות NPCs המונעים בינה מלאכותית ודרכים חדשות לאינטראקציה עם עולמות המשחק וראינו גם את Ubisoft Neo, כך שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר בכל פעם שהיא מודגמת.

אז האם בסופו של דבר יהיה לנו כלי עתידני ליצירת משחקים באמצעות אינטליגנציה מלאכותית? אף אחד לא יכול להתחייב על כך. אבל השימוש המוגבר בכלי AI כדי לתמוך ביצירת תוכן ויזואלי כבר כאן רוקם לו עור וגידים בתלת מימד.

כתבות נוספות:

מה שנותר לנו זה לשבת ולהמתין ולבחון זאת בשנים הבאות עלינו לטובה.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מקור
tomsHardware

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות