משימות PvE ב-Overwatch 2 ככל הנראה בוטלו

לפי הדיווחים, בליזארד תכננה לשחרר שלוש משימות "כל 18 חודשים", אך בעיות בצנרת ואיטרציה מתמדת גורמות לעיכובים של משימות ה-PvE ומצב זה על סף ביטול

Overwatch 2 הושק באוקטובר 2022 עם הבטחות גדולות של חברת בליזארד (Blizzard Entertainment) בהדק עצמה וכמה חודשים אחריה. אחת מהן הייתה שילוב של קמפיין PvE, שיהיה מתמשך וענותי, אך כעת נראה כי הבטחה זאת בדרך להתבטל.

בעקבות ביטול ה-Hero Mode באוברוואץ' 2 עברה בליזארד לתכנית בה תשחרר משימות PvE בעדכונים עונתיים. עם זאת, לאחר שלוש משימות הסיפור של השנה שעברה ב-Invasion, לא ראינו סימן לתוספות נוספות. מקורות ששוחחו עם האתר קוטאקו חשפו לאחרונה כי התוכנית המקורית הייתה לשחרר שלוש משימות "כל 18 חודשים".

המרדף אחר "איכות בליזארד"

על פי הדיווחים, חלק ניכר מהעבודה נעצר עקב חששות שלא יעמדו ב- “Blizzard Quality”. מקור אחד תיאר את זה כהצדקה למעשה תמיד לחזור על אותה עבודה שוב ושוב.

יש מנהלים שאומרים, 'המ, אבל האם זו איכות בליזארד?' זה תמיד מנהיגות או מנהלי משחקים שמחליטים שהם צריכים להשקיע את הזמן הנוסף. אז בכנות, אם הם היו יכולים לקבל כל סוג של החלטות, המשחק היה משוחרר לפני שנים.

המרדף אחר "איכות בליזארד" אולי הוביל לאיטרציות מתמשכות, אבל התאמת משחק ה-PvP ל-PvE לא היה קל. מקור אחר חשף, ש"משחק ה-PvP של Overwatch פשוט התברר כקשה מאוד להתאמה עבור ה-PvE. בעיקר בגלל כמה ערכות גיבור מובחנות ומוכוונות PvP."

בעוד שהסנטימנט לגבי משימות סיפור "מעולם לא היה שלילי לחלוטין" פנימי, הוא הפך להיות "פסימי יותר ויותר". אפילו כשהחששות נערמו, הדרג הבכיר, כולל מנהל המשחק הנוכחי אהרון קלר והמנהל המבצע ג'ארד נויס, נמנעו משאלות מהצוות.

היו לך מעצבים, מתכנתים, אמנים, QA, כל הדיסציפלינות, בצוות שהציעו כל הזמן הצעות ורעיונות לשיפור או מנסים לעשות את הטוב ביותר שאנחנו יכולים. אבל הכל הופל על ידי כמה שומרי סף או שפשוט לא היה טעם, לא היה זמן.

לפי הדיווחים, ההירו מוד (Hero Mode) בוטל עד מאוחר בדצמבר 2022, שישה חודשים לפני ההכרזה הרשמית. כמו כן, נטען פנימית שצוות הפיתוח יצטרך להכפיל את עצמו כדי להכיל PvP ו-PvE.

הם נהגו לומר כל הזמן שבעצם נצטרך שני צוותים של 400 איש, אחד ל-PvP ואחד ל-PvE כדי לקבל את הצוות הדרוש. אני לא חושב שזה נכון. כבר היו יותר מדי נסיונות.

כתבות באותו נושא:

הסנטימנט הכללי של האנשים שעמם שוחח האתר Kotaku היה שלמרות בעיות פיתוח, כולם בצוות Overwatch 2 רצו שמשימות הסיפור וה-PvE יעמדו לצד המשחק התחרותי. עם זאת, זה לא נשמע שהדרגים הבכירים הרגישו באותה צורה.

זה באמת לא נראה כאילו, אפילו מנקודת מבט עסקית, לאקטיביז'ן או למיקרוסופט יש אמון כלשהו ב-PvE.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

דרך
gamingbolt
מקור
kotaku

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות