קונסולת ה-Xbox מבית מיקרוסופט (Microsoft) מתוכננת לשלב תכונות המונעות בינה מלאכותית ישירות בחוויית המשחק, במטרה לייעל את המשחק, לשפר את הביצועים שלכם ולהקל על מעורבות מחדש עם כותרים. במהלך הפודקאסט הרשמי של Xbox, פטימה קרדר, סגנית נשיא Xbox Corporate לבינה מלאכותית (AI) לגיימינג, וג'ייסון רונלד, סגן נשיא הדור הבא, חשפו עדכון זה ועדכונים עתידיים אחרים.
קרדר הציגה את Copilot for Gaming, ״בן לוויה״ מונע בינה מלאכותית שבקרוב יהיה זמין בתצוגה מקדימה עבור Xbox Insiders במכשירים ניידים. עוזר המשחקים הזה נועד לזרז את הגישה למשחקים מועדפים, לספק הנחיות לשיפור וליצור קשרים חזקים יותר בתוך קהילות משחקים. פילוסופיית הליבה מאחורי Copilot for Gaming היא להציע סיוע בעת הצורך ללא הפרעה (מורגשת) במהלך המשחק.
להתגבר על אתגרים במשחק
המוקד העיקרי של Copilot for Gaming הוא ניהול זמן, המאפשר לגיימרים להשקיע פחות זמן במשימות מייגעות כגון גילוי משחקים, הורדות, עדכונים ויותר זמן משחק. Copilot for Gaming שואף ליצור חוויית Xbox חלקה ומותאמת אישית יותר על-ידי הצעת משחקים בהתבסס על העדפות אישיות או תזכורת לשחקנים על התקדמותם בכותרים שננטשו בעבר.
קרדר הציגה תכונה מסקרנת במיוחד: עזרה בתוך המשחק. Copilot יכול לספק המלצות ספציפיות להקשר על ידי עיבוד קלט שפה מדוברת כדי לעזור לשחקנים להתגבר על אתגרים במשחק ולשפר את כישוריהם. כמו אחרות, תכונה זו תהיה אופציונלית, ותאפשר לשחקנים להחליט מתי וכיצד להשתמש בה.
התוכנית למשתתפי Xbox Insider תספק לגיימרים גישה מוקדמת ל- Copilot for Gaming, ותאפשר להם לבדוק את הפונקציות שלה ולספק משוב. זה יבטיח שפתרונות הבינה המלאכותית מיושרים עם הצרכים וההעדפות של השחקנים.
עוד באותו נושא:
- מיקרוסופט חשפה 12 משחקים מאושרים ל- AutoSR במחשבי 'Copilot+ PC'
- מיקרוסופט מדגימה כיצד ה-Copilot AI שלה תוכל לתת עצות לשחקנים בזמן אמת
- עמוד הסטים של ׳Call of Duty׳ מאשר שימוש בבינה מלאכותית גנרטיבית
- מיקרוסופט חשפה את Copilot+ PC – דור הניידים הבא מבוסס ה-AI
ג'ייסון רונלד גם הכריז שתוכנית Xbox Play Anywhere מתגאה כעת ביותר מ-1,000 כותרים נתמכים. תכונה זו מאפשרת לשחקנים לרכוש משחק פעם אחת ולשחק בו הן בקונסולות Xbox והן במחשבי Windows 10/11, עם התקדמות והישגים שמורים המועברים בצורה חלקה בין פלטפורמות השונות.
מקור: Xbox Wire