דיווח: רימייק ל- The Last of Us בדרך למחשב

כל הדרכים מובילות ל-PC: על פי הדיווחים, גרסה מחודשת של The Last of Us מגיעה למחשב עם תאריך יציאה לספטמבר

[עדכון] "Last of Us Remake Part1" הועלה להזמנה מראש ב-PlayStation Direct. המשחק יושק ב-2 בספטמבר לפלייסטיישן 5, אך הוא לא יהיה זמין למחשב האישי באותו יום. עם זאת, Naughty Dog אישרה שהוא נמצא גם בפיתוח למחשב. המשחק כולל את ה-Left Behind לשחקן יחיד (DLC), אך לא את מצב מרובה המשתתפים-Factions.

למרות ש-Naughty Dog עדיין לא הכריזה על גרסה מחודשת (לא רימאסטר, אלא פיתוח מחדש) של The Last of Us, בעבר, ג'ף גראב רשם כי הוא מאמין שהגרסה המחודשת תושק בעונת החגים, בעוד שגם טום הנדרסון מאמין שסביר להניח שיצא בסתיו 2022.

כשסוני הצהירה שהיא מחויבת להביא את האקסקלוסיביים הגדולים ביותר שלהם למחשב האישי, זה לא אמור להפתיע שהגרסה המחודשת של The Last of Us תיכלל ברשימה שכזאת. בשנים האחרונות ראינו כי משחקים בלעדיים כמו Horizon Zero Dawn ו- Days Gone, האוסף Uncharted: Legacy of Thieves וכמובן את הלהיט האולטימטיבי שלה "God of War" (ביקורת שלנו כאן) שוחררו למחשב.

אירוע ה-State of Play האחרון אישר גם ש- Spider-Man Remastered ו- Spider-Man: Miles Morales יצטרפו ל-Steam ב-12 באוגוסט, 2022. והשמועות האחרונות גורסות כי המשחק Sackboy וגם המשחק Returnal, משחק יריות מגוף שלישי שקטף את פרס המשחק הטוב ביותר בטקס פרסי משחקי השנה של האקדמיה הבריטית לשנת 2022, בדרך ל-PC.

שחרור ב 2 בספטמבר

וכעת, המדליף הידוע 'insider_wtf' צייץ בטוויטר: 'חלק 1 – 02.09.022' ואחריו שני אימוג'ים המציעים שחרור של פלייסטיישן 5 ו-PC. כמובן, הטיזר הזה לא ממש מציין שזה קשור ל-The Last of Us, אבל למעריצים לא לקח הרבה זמן לחבר את הנקודות.

https://twitter.com/insider_wtf/status/1534442969914286080?s=20&t=Z5Qzf9vsITtBgCGKdbraCQ

מכיוון שכותר ההמשך של The Last of Us זכה לשם 'Part II' (ביקורת שלנו כאן), מעריצים רבים מאמינים שהציוץ המדובר מתייחס בבירור לגרסה מחודשת של חלק I. באשר לאמינותו של המקורב, insider_wtf, אין צורך להרחיב שכן הוא כבר הדליף בעבר את כל הסטטוס האחרון של סוני לאירוע Play, כמו גם שם הפרויקט הבא של קוג'ימה.

כמובן, אנחנו עדיין ממליצים לקחת את הפרטים האלה בערבון מוגבל, שכן מדובר בשמועה בלבד, אבל תהיו אופטימיים, כמונו.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות