אנצ'רטד: לד זפלין והרבה אקשן בטריילר הרשמי לסרט

אחרי מספק הדלפות, עכשיו זה רשמי והטריילר לסרט UNCHARTED, מבוסס סדרת משחקי ההרפתקאות/ פעולה שוחרר


תאריך היציאה של הסרט UNCHARTED, נקבע ל-18 בפברואר אך ורק בבתי הקולנוע, סרט המבוסס על סדרת משחקי ההרפתקאות/פעולה של נאוטי דוג (Naughty Dog) ובכיכובו של הגיבור ניית'ן דרייק (Nathan Drake). על פי הטריילר נראה שאפשר לצפות להרבה אקשן וסצנות פעולה מרהיבות ואפילו לצנוח ממטוסים כמו ב- Uncharted 3. צפו בטריילר:

בפסקול של הטריילר מככב השיר "Ramble On Lyrics" של אחת מלהקות הרוק הגדולות בכל הזמנים, לד זפלין (Led Zeppelin). השיר הזה לקוח מהאלבום השני של הלהקה משנת 1969 (האלבום " Led Zeppelin II") ועליו חתומים ג'ימי פייג (הגיטריסט) ורוברט פלאנט (הסולן). מילות השיר עוצבו בהשראת היצירה "שר הטבעות" ("Lord of the Rings") של  JRR טולקין.

הסרט מהווה פריקוול למשחקים בסדרה, ויספר את האופן שבו ניית'ן דרייק הכיר את סולי והתיידד איתו ומתאר כיצד דרייק הופך לצייד אוצרות כשהוא מגלה את אחת התעלומות הגדולות ביותר בהיסטוריה המשתרעת על פני כדור הארץ.

uncharted movie

עשיית הסרט נמשכת כבר מספר שנים והחליפה לא מעט במאים וצוותים, אך נראה שהפעם אנחנו מתקרבים לרגע האמת, שחרור. השחקנים הראשיים בסרט הם טום הולנד בתפקיד ניית'ן דרייק ("ספיידרמן"), מארק וולברג שהשתתף במיליון סרטים בערך, טטי גבריאל ("100"), סופיה עלי ("הפראיות", "האנטומיה של גריי") ועוד.

תזכורת: UNCHARTED בדרך למחשב האישי

עוד באותו טריילר, תוכלו לצפות בסופו לכרזה על כך ששני משחקים (Uncharted: A Thief’s End ו- Uncharted: The Lost Legacy) מהסדרה בדרכם למחשב האישי וגם ל-PS5. את ההכרזה הזו סיפקה סוני בחודש שעבר ונראה שעם ההכרזה על כך שמשחק God of War בדרך למחשב בינואר, 2022, צפו להכרזה על תאריך בקרוב.



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close