רשמי: יש תאריך שחרור ל- "The Last of Us 2" וטריילר עלילתי

ההמתנה הארוכה הולכת להסתיים עם פרסום תאריך היציאה הרשמי (והסופי, מקווים) של המשחק "The Last of Us Part II", סמנו ביומנים: 19.6.2020

בדיוק לפני חודש הצליחה חברת סוני לאכזב מיליוני מעריצים ברחבי העולם עם הידיעה כי המשחק "The Last of Us 2" נדחה למועד לא ידוע בשל מגיפת הקורונה. מאז, המגיפה אמנם עדיין באוויר אך נרשמים סימנים מעודדים מרחבי העולם וגם מישראל על כך שאנחנו לומדים להתעמת איתה ולחיות לצידה, וצריך פשוט להמשיך הלאה. זה גם מה שסוני החליטה לעשות ולכל המעריצים המאוכזבים היא מספקת חדשות משמחות, ומלבד טריילר עלילתי חדש, יש גם תאריך יציאה רשמי חדש: ה-19 ביוני, 2020.

הטריילר החדש ששחררה מפתחת המשחק TLOU2 הוא הארוך של 2 דקות ומביא לנו מבט עמוס בדם ומעט נוקב על מסע הנקמה של אלי, כמו גם מפגש עם כמה מן האויבים שבדרך. צפו:

ניל דרוקמן (הישראלי), אחד הכוכבים הבולטים של תעשיית הגיימינג בשנים האחרונות שאחראי לכמה מלהיטי הקונסולה של סוני בחסות Naughty Dog, הסביר לבלוג הרשמי של הפלייסטיישן כי:

הפרויקט הזה מייצג לא רק שנים של עבודה קשה ותשוקה של כולם כאן ב- Naughty Dog, אלא את המשך המסע שהחל עם אלי, ג'ואל, וכל אחד מכם לפני כשבע שנים.

דרוקמן אישר כי ניתן יהיה לרכוש עותקים פיזיים של המשחק בעת ההשקה, אך מספר העותקים והמלאי עשויים להשתנות לפי אזור וקמעונאי. תוכלו כמובן להזמין עותק דיגיטלי מהחנות הרשמית של סוני (לינק).

"The Last of Us 2" ישוחרר ל-PS4 בתאריך ה-19 ליוני, 2020.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות