Days Gone: בלעדי נוסף של PS4 בדרך ל-PC

באביב הקרוב יגיע לשחקני המחשב משחק פעולה והרפתקאות בלעדי נוסף מהפלייסטיישן 4. משחקים בלעדיים נוספים יגיעו בהמשך


חדשות משמחות לשחקני ה-PC, המשחק הבלעדי לפלייסטיישן 4, Days Gone ששוחרר ב-2019, יגיע אחרי שנתיים גם לשחקני המחשב. נשיא ומנכ"ל סוני, ג'ים ראיין, אמר למגזין GQ בראיון כי מדובר במשחק הראשון מתוך כמה משחקי צד ראשון שהחברה מתכננת להעביר למחשב בקרוב. המפתחת בנד סטודיו (Bend Studio) אישרה לאחר מכן את הידיעה בטוויטר, ואמרה שיהיו לה פרטים נוספים לשתף בעתיד:

הידיעה המשמחת הזו מגיעה לאחר שחרור גרסת משחק המחשב המפתיע של Horizon Zero Dawn בשנה שעברה. למרות השקה צולעת ולא מעט באגים שלבסוף הסתדרו, חברת מחקר השוק נילסן העריכה כי הורייזן מכר כ- 716,000 עותקים בחודש הראשון לזמינותו במחשב. אז אנחנו יכולים לנחש מדוע סוני תהיה מעוניינת לחזור על אותה הצלחה עם משחקים אחרים.

"[זו] החלטה די פשוטה עבורנו לקבל," אמר ראיין. "יש הזדמנות לחשוף את אותם משחקים נהדרים לקהל רחב יותר ולהכיר בכלכלה של פיתוח משחקים, שלא תמיד פשוטים. עלות פיתוח המשחקים עולה עם כל מחזור, מכיוון שקליברציית ה- IP השתפרה."

האם זה אומר שלהיטי ענק כמו The Last of Us גם בדרך ל-PC? זה יהיה מאוד נחמד.

Days Gone PC

"האם יש לכם את הכישורים – והתעוזה – לשרוד את זוועות העולם המרוסק הזה בהרפתקת עולם פתוח עצומה?"

"היכנסו לנעליו המאובקות של האופנוען פורע החוק לשעבר דיקון סט. ג'ון, צייד באונטי המנסה למצוא סיבה לחיות בארץ מוקפת מוות. חטטו באשפות המחנות אחר ציוד היכול לשמש לעיצוב פריטים וכלי נשק יקרי ערך, או נסו את מזלכם עם שורדים אחרים המנסים להתקיים בדוחק באמצעות סחר הגון… או אמצעים אלימים יותר.

לאחר שהאנושות רוסקה בעקבות מגיפה בינלאומית ולאחר מכן נרמסה על ידי חיות בר המכונות פריקרס, כל טעות עלולה להיות הניסיון האחרון שלכם להקים חיים חדשים במדבר הפסיפיק העוין."

Days Gone ישוחרר למחשב האישי (PC) באביב 2021, העמוד הרשמי של המשחק בסטים, עלה לאוויר. המשחק זמין היום ל-PS4 וגם ל-PS5.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close