כך נראה Cyberpunk 2077 בפלייסטיישן 5

CD PROJEKT RED חשפה סרטון חדש למשחק Cyberpunk 2077, שצולם בפלייסטיישן 4 פרו ובפלייסטיישן 5


אחרי הצפת הטריילרים האחרונה שקיבלנו למשחק הכי מצופה של השנה, Cyberpunk 2077, המערצים כבר לא יכולים לחכות והספירה לאחור בעיצומה. טריילר חדש ששוחרר הלילה מציג את Cyberpunk 2077 פועל גם ב- PlayStation 4 Pro וגם ב- PlayStation 5 באמצעות מצב התאימות לאחור.

הגיימפליי לקוח מתוך Nomad lifepath, אחד משלושת סיפורי הרקע במשחק וניתן לשחק בו ולקפוץ אליו כשאתם מתחילים את ההרפתקה שלכם. הסרטון מציג את האקשן בדלנדס (Badlands), האזור המדברי שמקיף את עיר הלילה – כמו גם רחובות עיר הלילה עצמה. צפו:

במהלך שידור האפיזודה האחרונה של Night City Wire, חשפה CD Projekt טריילר בכורה של ג’וני סילברהנד (Johnny Silverhand) שהציג את הדמות אותה משחק האיש והמטריקס, קיאנו ריבס, בסייברפאנק 2077.

Cyberpunk 2077 שנדחה שלוש פעמים, ישוחרר סופית ב -10 בדצמבר 2020 ל- Xbox One, פלייסטיישן 4 (PS4), מחשבים האישיים (PC), ו- Stadia .

ניתן יהיה לשחק את המשחק גם בקונסולות Xbox Series X | S ו- פלייסטיישן 5 (PS5). במועד מאוחר יותר, יתאפשר שדרוג חינם ל- Cyberpunk 2077, תוך ניצול מלא של החומרה מהדור הבא, לבעלי גרסאות ה- Xbox One ו- PlayStation 4 בהתאמה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות