Cyberpunk 2077: שלל טריילרים חדשים, גיימפליי, סאונד וקיאנו ריבס

חברת CD Projekt מספקת למעריצים חגיגה של טריילרים למשחק הכי מצופה של השנה, Cyberpunk 2077


במהלך שידור האפיזודה האחרונה של Night City Wire, חשפה CD Projekt טריילר בכורה של ג'וני סילברהנד (Johnny Silverhand) שהציג את הדמות אותה משחק האיש והמטריקס, קיאנו ריבס, בסייברפאנק 2077.

בסרטון למטה, כמו גם בטריילר המשחק החדש, ניתן להתרשם כיצד ג'וני סילברהנד משפיע על דמותך בסייברפאנק 2077, ואיך הוא בגדול, מתעסק עם הראש שלך השחקן. סילברהנד יהיה איתך במהלך רוב המשחק כרוח רפאים דיגיטלית מסוגים שונים. להבין את המניעים שלו ואת המסתורין של ההולוגרמה העגומה הזו הוא חלק מהעלילה העיקרית של המשחק.

סרטון משחקיות חדש שנחשף (כאן למעלה) כולל למעלה מחמש דקות של אינטראקציות וסצנות פעולה שלא נראו עד כה. הוא גם חושף פרטים נוספים על הסיפור, כמו גם דמויות – כולל הרקע והמניע שלהם. בנוסף לדיון במטרה העיקרית של גיבור המשחק, חלק מהטריילר מוקדש גם לתת לשחקנים הצצה חדשה לפיתוח הדמויות ולחלק מהפעילויות הצדדיות שהם יוכלו להתמכר אליהם. וזה נראה די מדהים.

כמו כן, בפרק האחרון של Night City Wire היום, הצוות שוחח על פסקול המשחק וכן על מצב סטרימר לשידורים בטוויץ'. ואם כבר מוזיקה, סרטון נוסף ששוחרר מציג את צוות המלחינים ששופך מעט אור על האווירה במשחק, תחנות הרדיו והרעיונות ותהליכי היצירה שמאחוריהם.

Cyberpunk 2077 שנדחה שלוש פעמים, ישוחרר ב -10 בדצמבר 2020 ל- Xbox One, פלייסטיישן 4 (PS4), מחשבים האישיים (PC), ו- Stadia . ניתן יהיה לשחק את המשחק גם בקונסולות Xbox Series X | S ו- פלייסטיישן 5 (PS5). במועד מאוחר יותר, יתאפשר שדרוג חינם ל- Cyberpunk 2077, תוך ניצול מלא של החומרה מהדור הבא, לבעלי גרסאות ה- Xbox One ו- PlayStation 4 בהתאמה.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות