The Witcher 4 לקראת מעבר לשלב ההפקה. המשך ל-Cyberpunk 2077 גם בתכנון

CD Projekt Red מתכננת להתחיל את שלב ההפקה של The Witcher 4 השנה ובמקביל כותר המשך ל-Cyberpunk 2077 נמצא כעת בשלב הרעיוני

חברת הפיתוח הפולנית CD Projekt Red שואפת להתחיל את שלב ההפקה של המשחק הבא בסדרת שוברי הקופות שלה "Witcher" עוד השנה, כך אמר בראיון לרויטרס המנכ"ל המשותף החדש של החברה, אדם בדובסקי. "אנחנו רוצים שיעבדו על הפרויקט כ-400 אנשים עד אמצע השנה", אמר בדובסקי.

הפרויקט המדובר הוא כמובן The Witcher 4, שם הקוד "פולאריס", הוא טרילוגיה חדשה בסדרה המרחיבה את היקום של זיכיון הפנטזיה מימי הביניים "Witcher", שנמכרו בלמעלה מ-75 מיליון עותקים מאז שהמשחק הראשון יצא לאור ב-2007.

CD Projekt לא נתנה תאריך יציאה למשחק, אבל אנליסטים צופים שהוא יגיע ב-2026 או 2027, מה שמשאיר את החברה ללא שחרור משחק משמעותי בשנתיים הקרובות.

The Witcher 3 הוא המשחק האחרון והקודם בסדרה והוא נחשב לאחת מההצלחות היותר גדולות של תעשיית המשחקים בעשור האחרון. The Witcher 3: Wild Hunt קטף כמעט כל פרס ותואר אפשרי והסדרה תורגמה גם לסדרת טלוויזיה מצליחה בנטפליקס בשם "המכשף".

כותר המשך ל-"Cyberpunk 2077" נמצא בשלב הרעיוני

לאחר מספר רב של דחיות והשקה רווית באגים של המשחק "Cyberpunk 2077" בסוף 2020, CD Projekt התמקדה בשינוי משמעותי באולפן שלה כדי ספק למעריצים משחק מבושל וראוי יותר. אחרי שהכריזה על תוכניות למספר משחקים חדשים, היא חשפה באוקטובר שהמכירות של Cyberpunk עלו על 25 מיליון עותקים.

עם פתיחת שנת 2024, כשהיא מסכמת מכירות של למעלה מ-5 מיליון עותקים להרחבה המצליחה Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, נראה שהיא בדרך הנכונה עם המשחק.

כותר המשך לסייברפאנק, בשם הקוד "אוריון", נמצא כרגע בשלב הרעיוני, אמר בדובסקי. CD Projekt מצפה שיעבדו על הפרויקט כ-80 אנשים עד סוף השנה. בדובסקי הוא מוותיקי החברה, ותפס הגה ההנהגה של CD Projekt יחד עם מיכל נובוקובסקי בתחילת השנה. נובאקובסקי הוסיף שהחברה שוקלת לכלול אלמנטים מרובי שחקנים, אך לא תדון בפרטים.

לדבריו, הלחץ על השכר הוקל והחברה צופה שהגיוס באולפנים הפולנים שלה יהיה "נמוך למדי", אך היא תמשיך להרחיב את הסטודיו שלה בצפון אמריקה.

עידן ה-AI

עוד הוסיף נובאקובסקי ש-CD Projekt הקימה צוות כדי לבדוק כיצד היא יכולה להשתמש בבינה מלאכותית (AI). "אנחנו חושבים ש-AI הוא משהו שיכול לעזור לשפר תהליכים מסוימים בייצור משחקים, אבל לא להחליף אנשים", אמר. כשנשאל על הלקחים שנלמדו מהשחרור של Cyberpunk, בדובסקי ענה שלחברה יש כעת שליטה טובה יותר בתהליך פיתוח המשחק מה שמאפשר לחברה להשתלט מהר ויעיל יותר על בעיות.

אנו מאמינים שבעתיד נימנע מהשקת בכורה כמו זו של Cyberpunk 2077 שהתמודדנו מולה

מקור: רויטרס


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות