משחקי PS5 לא יתמכו ב-Dualshock 4

תאימות חלקית: סוני מעדכנת עוד פרטים על התאימות של קונסולות הפלייסטיישן 5 והעדכון האחרון נוגע לבקר השליטה בקונסולה הנוכחית, Dualshock 4

באפריל האחרון חשפה סוני את הקונטרולר החדש שמיועד לקונסולת הדור הבא שלה, הפלייסטיישן 5 (PS5), ה-DualSense. בקר השליטה הבא שלה מגיע עם עיצוב חדש לגמרי ומכיל פיצ'רים מובנים חדשים. בעדכוני תאימות לאחור שפרסמה סוני בבלוג הרשמי של הפלייסטיישן היא הבהירה מספר דברים.

סוני הבהירה בבלוג הרשמי שלה אילו אביזרי PS4 עדיין יעבדו ב- PS5 במועד ההשקה הקרוב. ראשית, ב- DualShock 4, בקר השליטה של קונסולות ה- PS4 – לא ניתן יהיה להשתמש בכל משחקי PS5 הקרובים, וסוני טוענת שהיא רוצה שהמשחקים החדשים לקונסולת הדור הבא "ינצלו את היכולות והתכונות החדשות שאנו מביאים לפלטפורמה, כולל התכונות של בקר אלחוטי של DualSense".

Dualshock 4 יעבוד במשחקי PS4 מותאמים ל-PS5

עם זאת, הפוסט החדש בבלוג של הפלייסטיישן אכן מאשר כי עדיין יוכל לרוץ על הקונסולה החדשה במשחקי PS4 דרך תאימות PS5 לאחור, בנוסף לבקרי משחק צד שלישי עבור ה- PS4.

ps4 dualshock 4 041
בקר השליטה Dualshock 4

בנוסף, סוני הבהירה כי "ציוד היקפי מיוחד, כמו הגה מירוצים מורשה רשמית, בקרי ארקייד וטיסה, יעבדו עם משחקי PS5 ותומכים במשחקי PS4", לצד PlayStation's Platinum ואוזניות צד שלישי– Gold Wireless לפלייסטיישן, המתחברות באמצעות שקע USB או שמע, ובקרי PS Move ו- PS VR עם "משחקי PS VR נתמכים ב- PS5."

 

המצלמה הנוכחית מותאמת ל-PS5

לבסוף, מצלמת הפלייסטיישן (PlayStation Camera) הישנה שלכם תהיה גם מותאמת ל- PS5, הן למשחקי PS4 קיימים והן למשחקי PS5 חדשים התומכים במכשיר, אך תדרוש שימוש ב"מתאם נוסף" שסוני מבטיחה שיגיע ללא עלות נוספת עבור המִשׁתַמֵשׁ.

ps5 console
השקת קונסולת הפלייסטיישן 5 מתקרבת

עונת החגים של שנת 2020, מתקרבת ובעונה זו תושקנה הקונסולות דור הבא של מיקרוסופט (Xbox Series X ) וסוני (PS5). לקראת ההשקה, דיווחנו כאן כי סוני מעלה הילוך במפעלי הייצור שלה ביפן, ובמקביל הכריזה על השקת זוג מסכי טלוויזיה מותאמים לפלייסטיישן 5 שנחשפו בתחילת השנה ב- CES 2020. מסך 4K ומסך 8K בגדלים של עד 85 אינץ'.

עדכונים נוספים ב- PlayStation 5 יגיעו בקרוב, אנחנו נמשיך לעדכן אתכם כמובן.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close