Razer משיקה את אוזניות הגיימינג BlackShark V2

צמד אוזניות גיימינג מבית רייזר הושק: BlackShark V2 ו-BlackShark V2 X החוטיים שיחליפו את הדגמים הישנים עם פיצ'רים חדשים ו-THX spatial audio, סאונד באיכות גבוהה יותר

יש לענקית מוצרי הגיימינג הירוקה, רייזר (Razer), צמד אוזניות גיימינג חדשות, וזו סיבה מספיק טובה לכתבה למרות שמדובר על שדרוג של דגמי הבלאק-שארק (BlackShark) הקודמםי משנת 2012. שני הדגמים החדשים הם ה-BlackShark V2 עם תג מחיר של 100$ באתר החברה וה-BlackShark V2 X שהוא הדגם הזול יותר מבין השניים  ובמחיר של 60$ מחיר מחירון. צמד האוזניות עושים שימוש ב-TriForce, הדרייברים של רייזר, וכוללים תמיכה בטכנולוגיית איכות סאונד גבוהה-THX Spatial Audio.

מבחינה חיצונית לא תמצאו הבדל בין צמד האוזניות והעיצוב דומה עד כדי זהה ובכל זאת, הדגם היוקרתי מגיע עם פיצ'רים איכותיים יותר. אוזניות ה-BlackShark V2 מגיעות עם דרייברים משודרגים- TriForce Titanium עם טכנולוגיית ביטול רעשים משופרת יותר.

razer BlackShark V2 vs BlackShark V2 X
ההבדלים בין ה-BlackShark V2 ל-BlackShark V2 X

מיקרופון וכרטיס קול נשלף

המיקרופון בדגם BlackShark V2 ניתן להפרדה והאוזניות מגיעות עם תוסף שמהווה כרטיס קול USB. את הכרטיס החיצוני תוכלו לחבר לתוכנת Razer Synapse שתאפשר לכם להגדיר אפקטים וחיווי קול אחרים. האפקטים הם Mic Boost, Voice Gate, Volume Normalization, Mic Equalizer וגם הפחתת רעשי סביבה. כרטיס הקול USB גם מאפשר את השימוש בטכנולוגיית ה-THX Spatial Audio, לעומת 7.1 סראונד בדגם המוזל.

אוזניות ה-BlackShark V2 וה-BlackShark V2 צפויות לנחות בקרוב גם בישראל, אך מחירן אינו ידוע כרגע. האוזניות מיועדות לשחקני eSport אך לא רק, כל גיימר לכמעט כל פלטפורמה, יכול לעשות בהם שימוש- PC, Mac, PS4, Xbox One, Nintendo Switch וגם למובייל.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות